Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dansk Ilder Udstilling

Startet af Amazing Ferret, 2. November 2009, kl. 19:18

Black Diamond

Altså en af grundene til at dyrene skal bæres ind i transportkasser er jo netop at vi slipper for ilderbære der bliver bid.. Men det er da rigtig at dommern har en chance for at blive bidt stadig. Så vi må jo bare håbe på en dommer der er lidt sød på det område :)

Maria Amanda

Citat fra: Peewit
Ja for noget siger mig nemlig at min den yngste ikke lige vil kunne modstå fristelsen af fremmede hænder...! Men må jo bare melde hende til og håbe på det bedste...!
Hehe, er det Ichigos søster, du taler om?  :P
Jeg har nemlig også rigtig meget lyst til at melde Ichigo til, men jeg ved heller ikke om det går...

Line

Du skal huske på at der også er lang tid til endnu, så du kan nå at få dyret til at blive meget bedre til det med ikke at bide endnu ;)

Maria Amanda

Det har du selvfølgelig ret i. :)

Line

Citat fra: A_M_T Dato  3. November 2009, kl. 08:29
Min den ene har en "ekstra" negl, tror i den tæller ned ;) plejer godt nok bare at klippe den ned når jeg klipper negle på ham, da det bare er død negl.

Hvis jeg var dig ville jeg skrive til arrangørene og spørge om det... Der er jo en handicap klasse for dyr med forskellige ting. Og når det så er sagt er det jo en personlig vurdering... Altså om man vil have sit dyr i den klasse eller "den normale klasse" - hvis der altså er mulighed for begge valg. :)

AlisVolatPropiis

Der er som regel lidt mere tolerance omkring juniorerne mht. små uvaner. :) men det er forskelligt fra dommer til dommer....nogle tillader også et bid fra ældre dyr, og diskvalificerer først ved andet. Og andre slet ikke.
Men der er tid til at træne. Og dommerne ved jo der er risiko for et haps eller to i løbet af sådan en dag.
Deruover så synes jeg tit dyrene er så benovede og der sker så meget at de er lidt roligere. Men igen er der forskel på ildere.
Det er selvfølgelig ærgeligt at blive diskvalificeret. Men dagen er stadig en oplevelese :)

Nå ja...og jeg kommer selvfølgelig også med drengebanden og prinsessen.

Sulle

Jeg kommer også med Frede og Alberte. Tænk at de begge stiller op som veteran, det er helt underligt.  :)

NemoToft

1 døgn jeg ikke var på nettet og totalt boom. Vildt med den udstilling. Jeg har meldt 2 til.... Så Vivian, nu får du lov at se Malle gøjsen  :) Glæder mig da mega til den første udstilling. Gixxer skal med ud og løbetræne. Han har min. 300 gram overvægt vi skal have fjernet, smiler. (og desværre knækket et lille hjørne af den ene hjørnetand, øv da). Men Malle er top tunet og klar.. Glæder mig. Glæder mig. Glæder mig.....
Knus Dolly, Malle og Gixxer....

Black Diamond

Citat fra: NemoToft Dato  3. November 2009, kl. 17:02
1 døgn jeg ikke var på nettet og totalt boom.

Sådan er det altid syndes jeg.. Lang tid hvor der ikke sker noget.. og så er man lige væk i nogle få dage og så er det hele bare sket imens. Som du siger.. Totalt boom

Peewit

Citat fra: Maria Amanda Dato  3. November 2009, kl. 12:21
Citat fra: Peewit
Ja for noget siger mig nemlig at min den yngste ikke lige vil kunne modstå fristelsen af fremmede hænder...! Men må jo bare melde hende til og håbe på det bedste...!
Hehe, er det Ichigos søster, du taler om?  :P
Jeg har nemlig også rigtig meget lyst til at melde Ichigo til, men jeg ved heller ikke om det går...

Ja det er hende jeg mener.. Hehe.. :) Hvis du melder Ichigo til så melder jeg Dora til.. Så kan vi trøste hinanden hvis de bliver disket... :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

SilverDragon

Jeg vil også meget gerne med.  :) må Helle også komme med?
mig og kæresten kommer ihvertfald

Amazing Ferret

Citat fra: SilverDragon Dato  3. November 2009, kl. 18:01
Jeg vil også meget gerne med.  :) må Helle også komme med?
mig og kæresten kommer ihvertfald

Jeg tror i skal skrive en mail til dem og høre ad  :)

SilverDragon


Masa

#73
Citat fra: Peewit Dato  3. November 2009, kl. 17:49
Citat fra: Maria Amanda Dato  3. November 2009, kl. 12:21
Citat fra: Peewit
Ja for noget siger mig nemlig at min den yngste ikke lige vil kunne modstå fristelsen af fremmede hænder...! Men må jo bare melde hende til og håbe på det bedste...!
Hehe, er det Ichigos søster, du taler om?  :P
Jeg har nemlig også rigtig meget lyst til at melde Ichigo til, men jeg ved heller ikke om det går...

Ja det er hende jeg mener.. Hehe.. :) Hvis du melder Ichigo til så melder jeg Dora til.. Så kan vi trøste hinanden hvis de bliver disket... :D

Jeg tilmeldte Maximus  :D  :P

Emils far

Så er vi; Mono, Cashmere og Emil også påmeldt, selv om turen er lidt lang. Men vi elsker at køre bil, så vi ser frem til en dejlig tur bagi i bilen liggende i vores hengekøjer og bare sove, mens madfar sidder og keder sig foran....