Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dansk Ilder Udstilling

Startet af Amazing Ferret, 2. November 2009, kl. 19:18

FerretParadise

Det er bare så dejligt at du kommer Lars, super at du gider køre så langt, bare for at glo på os underlige danskere.
Glæder mig virkelig meget til at se dig og dyrene igen.
Ann Hillerslev.

Masa

Jeg kommer med begge faktisk - Maximus og Liesl.  :)

Bawa

FOR DÆLAN!

Det lyder dejligt!
Vi kommer også :dans:

Må lige se om jeg skal tilmelde nogen dyr .. hmm? :P

Tazz

Ihh altså hvor er det bare øv at det er helt over i jydelandet..
ville ellers rigtig gerne have være med, med Tøsen..
Øv øv.. :(

Amazing Ferret

Citat fra: Tazz Dato  4. November 2009, kl. 00:24
Ihh altså hvor er det bare øv at det er helt over i jydelandet..
ville ellers rigtig gerne have være med, med Tøsen..
Øv øv.. :(
Der kommer mange fra sjælland - så det er bare med at købe en billet og komme med  :P

Peewit

#80
Citat fra: Masa Dato  3. November 2009, kl. 21:20
Citat fra: Peewit Dato  3. November 2009, kl. 17:49
Citat fra: Maria Amanda Dato  3. November 2009, kl. 12:21
Citat fra: Peewit
Ja for noget siger mig nemlig at min den yngste ikke lige vil kunne modstå fristelsen af fremmede hænder...! Men må jo bare melde hende til og håbe på det bedste...!

Hehe, er det Ichigos søster, du taler om?  :P
Jeg har nemlig også rigtig meget lyst til at melde Ichigo til, men jeg ved heller ikke om det går...

Ja det er hende jeg mener.. Hehe.. :) Hvis du melder Ichigo til så melder jeg Dora til.. Så kan vi trøste hinanden hvis de bliver disket... :D

Jeg tilmeldte Maximus  :D  :P

Så melder jeg Dora til.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

tzari

Citat fra: tzari Dato  2. November 2009, kl. 20:46
5 ildere herfra.

selvom det irritere mig der er SÅ få der får præmier og der er en sort klasse men ingen lys standard klasse(hvormange rigtig sorte er der lige i dk og hvormange lys standard  :X...)
CitatKlasser oprettes kun med 4 eller flere ildere, er der færre ildere i en klasse vil denne blive slået sammen med en anden klasse. Når vi er nødsaget til at slå klasser sammen, vil vi forsøge at gøre det så hensigtsmæssigt som muligt, på en måde hvor der ikke bliver for stor forskel på ildere i hver klasse.

Præmiering i klasserne

4-5 dyr – 1. præmie

6-10 dyr – 1. og 2. præmie

11-15 dyr – 1., 2. og 3. præmie

16 dyr og opefter – 1., 2., 3. og 4. præmie
(www.ilder.dk)



Rettelse kun 3 oven på deres behandling af mig har jeg besluttet kun at tage med med der mangler placeringer til champ. gider ikke støtte dem mere end højest nødvendig med den attitude de ligger for dagen..
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Citat fra: tzari Dato  4. November 2009, kl. 12:15
Citat fra: tzari Dato  2. November 2009, kl. 20:46
5 ildere herfra.

selvom det irritere mig der er SÅ få der får præmier og der er en sort klasse men ingen lys standard klasse(hvormange rigtig sorte er der lige i dk og hvormange lys standard  :X...)
CitatKlasser oprettes kun med 4 eller flere ildere, er der færre ildere i en klasse vil denne blive slået sammen med en anden klasse. Når vi er nødsaget til at slå klasser sammen, vil vi forsøge at gøre det så hensigtsmæssigt som muligt, på en måde hvor der ikke bliver for stor forskel på ildere i hver klasse.

Præmiering i klasserne

4-5 dyr – 1. præmie

6-10 dyr – 1. og 2. præmie

11-15 dyr – 1., 2. og 3. præmie

16 dyr og opefter – 1., 2., 3. og 4. præmie
(www.ilder.dk)



Rettelse kun 3 oven på deres behandling af mig har jeg besluttet kun at tage med med der mangler placeringer til champ. gider ikke støtte dem mere end højest nødvendig med den attitude de ligger for dagen..

Hvorfor kommer du i det hele taget? Der er ALTID noget i vejen når det er dig

tzari

Du hører mig ikke klage over de tyske for de opføre sig pænt overfor mig  :P Hvis folk kke opføre sig pænt overfor mig så brokker jeg mig lær at leve med det eller lad vær at læs mine indlæg  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Jeg har skam ikke noget imod dine indlæg - men du har en eller anden ide om at alt handler om dig og at når der bliver lavet en udstilling så gør de kun tingene for at genere dig  :P

tzari

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 12:27
Jeg har skam ikke noget imod dine indlæg - men du har en eller anden ide om at alt handler om dig og at når der bliver lavet en udstilling så gør de kun tingene for at genere dig  :P
Læs brokketråden Erika så får du forklaringen ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Jeg har skam læst det  :P Men jeg kan sørme ikke se det er DIF's problem at du ikke har betalt dit kontingent....det må da stå for din egen regning

lille_jill


Tazz

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 00:26
Citat fra: Tazz Dato  4. November 2009, kl. 00:24
Ihh altså hvor er det bare øv at det er helt over i jydelandet..
ville ellers rigtig gerne have være med, med Tøsen..
Øv øv.. :(
Der kommer mange fra sjælland - så det er bare med at købe en billet og komme med  :P

Må se om jeg kan overtale manden, ellers må jeg komme med en anden gang i stedet..

lille_jill