Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dansk Ilder Udstilling

Startet af Amazing Ferret, 2. November 2009, kl. 19:18

Masa

Lille OT
Udstillings bankkonto - er det en privat eller officielt konto? Jeg skal vælge mellem de to muligheder på min netbank.  :)

AlisVolatPropiis

Jeg aner så ikke om det er blevet politianmeldt...eller om der er en sag kørende :) jeg har hørt løse rygter og ville bare lige pointere at man godt kan have en åben udstilling, eller forening (som faktisk stadig kan kalde sig offentlig) -selvom man udelukker folk...bare det er med god begrundelse.

lille_jill

Emnet om udelukkelse er blevet rykket til en ny tråd.

FerretParadise

Jeg vil så lige pointerer, at selvom en person er blevet udelukket pga trusler imod forening, så er udstillingen stadig åben.
En åben udstilling er en udstilling, hvor ikke kun en bestemt gruppe kan deltage.
Så der vil stadig kunne blive uddelt certifikater på omtalte udstilling.

Off topic: På Viking Ildern 2009 blev der som omtalt udelukket en person, og det gjorde ikke udstillingen mindre åben. Dog blev der ikke uddelt certifikater, men der var fordi ingen ildere opnåede det.
Ann Hillerslev.

SilverDragon

Ferretparadise: Det er bare iorden

Så kommer mig og min kæreste, og Helle kommer også med.. Vi skal op og se hvordan det går med Lena og Peters ilder.

Vi glæder os og håber på en god udstilling

FerretParadise

Citat fra: SilverDragon Dato  4. November 2009, kl. 22:17
Ferretparadise: Det er bare iorden

Så kommer mig og min kæreste, og Helle kommer også med.. Vi skal op og se hvordan det går med Lena og Peters ilder.

Vi glæder os og håber på en god udstilling
Jeg ved ikke hva du mener?
Jeg svarede på det med certifikater.
Og personer kan godt blive udelukket.
Men det er jo i en anden tråd nu, så undskyld admin.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Citat fra: SilverDragon Dato  4. November 2009, kl. 22:17
Ferretparadise: Det er bare iorden

Så kommer mig og min kæreste, og Helle kommer også med.. Vi skal op og se hvordan det går med Lena og Peters ilder.

Vi glæder os og håber på en god udstilling

Jeg kan ikke helt se hvor du har det fra at hun må komme som publikum? Er man udlukket så er det fra alt..

Malene

[besked=Malene]Hold venligst diskussionen om udelukkelse i den anden tråd :)
http://ferretopia.eu/index.php?topic=1895.0[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tænkte på, om man egentlig ikke skal ha en kvitering på man har betalt?
Er der nogle af jer andre der har fået det???

FerretParadise

Citat fra: A_M_T Dato  8. Januar 2010, kl. 09:24
Tænkte på, om man egentlig ikke skal ha en kvitering på man har betalt?
Er der nogle af jer andre der har fået det???
Hvis du har modtaget en mail fra udstillingen, med en vedhæftet fil med alle de deltagende dyr, så må de jo ha registreret din indbetaling, og så behøver du vel ikke at have en kvittering med?
Men ja, det er svært at svare på, men kan ikke tro det.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

okay! har modtaget deltagerliste hvor mine kræ var med så tror også de har modtaget min betaling, det ville bare være rart med en kvitering! så er man på den sikre side ;)

Line

Hvis du skriver specifikt ind efter en kvittering så sender de dig en. Ellers modtager man ikke en kvittering fra dem. Derfor går jeg ud fra at det ikke er nødvendigt.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Line Dato  8. Januar 2010, kl. 10:24
Hvis du skriver specifikt ind efter en kvittering så sender de dig en. Ellers modtager man ikke en kvittering fra dem. Derfor går jeg ud fra at det ikke er nødvendigt.
Ok, ej hvis det ikke r nødvendigt går det nok uden.. jeg blev bare pludseligt i tvivl. Ret nedern at køre helt til Horsens for at få af vide:"du kommer ikke ind uden kvitering!" ØVØV

Line

Som du selv har sagt så står dine dyr i kataloget, så bare du husker vaccineringsattesterne skulle det ikke være noget problem :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Line Dato  8. Januar 2010, kl. 15:53
Som du selv har sagt så står dine dyr i kataloget, så bare du husker vaccineringsattesterne skulle det ikke være noget problem :)
hehe de står også øverst på min huskeliste!