Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem har i tilmeldt?

Startet af Amazing Ferret, 3. November 2009, kl. 22:03

Bawa

Citat fra: Bawa Dato  4. November 2009, kl. 18:50
Tilmeldte også lige Kumo :-$
Kumo - standard - hanner/ukastereret - junior

Har byttet Kumo ud med Neelix :-$
Neelix - pastel - hanner/ukastereret - junior - angora

Black Diamond

#76
Ja der er komme nogle store ændringer i min tilmelding. Pga nogle problemer omkring betalingen af mine 7 dyr, fik jeg kun de 4 af pladserne. Dem der blev valgt var Tjalfe, Fiona ,William og Kida.

Men efter som der er sket en lille ulykke med Tjalfe i går har jeg valgt at give hans plads til Tutankhamon i stedet. Derfor hedder min tilmelding sådan her nu.

William/Junior /Han/Korthår/Andre farver/ Ukastreret
Kida/Junior/Tæve/Korthår/Silver/Usteriliseret
Fiona Krystal/Senior/Tæve/Korthår/Silver/Steriliseret
Tutankhamon/Junior/Han/Korthår/Sort/Ukastreret

De andre er på vendtelise, men jeg regner ikke med at få pladserne...


Soelberg`s SUN ferret

#77
Citat fra: Amazing Ferret Dato 30. November 2009, kl. 17:11
Citat fra: Amazing Ferret Dato  3. November 2009, kl. 22:03
Nu bliver jeg jo lidt nysgerrig :fnis:

Jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem i har tilmeldt og i hvilken klasse mm

Jeg har selv tilmeldt 7 dyr

Izzy - silver - tæver/usteriliseret - veteran
Peanut - silver - hanner/kastreret - senior
Milos - pastel - hanner/kastreret - senior
Lina - standard - hunner/steriliseret - senior
Zaccai - silver - hanner/ukastreret - junior
Bindi - standard - hunner/usteriliseret - junior
Kalle - pastel - angora - hanner/ukastreret - junior

Jeg har frameldt Bindi og tilmeldt

Mathilde - albino - tæver/usteriliseret - junior

skriver man bare til DIF og siger at man vil gerne have byttet om på tilmendingerne. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at bytte lidt ud i de tilmeldte  :-$

Amazing Ferret

Ja Randi, men det skal gøres inden på fredag den 4 dec

cibatuchsi

forstår ikke helt det at man tilmelder nogen dyr for at finde ud af man hellere vil ha nogen andre med. kan godt forstå man giver pladsen til en anden hvis der feks er sygedom.

Amazing Ferret

Citat fra: cibatuchsi Dato  2. December 2009, kl. 12:05
forstår ikke helt det at man tilmelder nogen dyr for at finde ud af man hellere vil ha nogen andre med. kan godt forstå man giver pladsen til en anden hvis der feks er sygedom.

Der kan jo være mange grunde til hvorfor man gør det  ;)

Shamua

Citat fra: cibatuchsi Dato  2. December 2009, kl. 12:05
forstår ikke helt det at man tilmelder nogen dyr for at finde ud af man hellere vil ha nogen andre med. kan godt forstå man giver pladsen til en anden hvis der feks er sygedom.

Altså forstår du heller ikke i black diomonds tilfælde, hvor ilderen har brækket en tand efter at være faldet ud af vinduet?  :-$

Forstår nu godt hvis man sulle have lyst til at bytte rundt!.. Hvis man nu fx. tror en anden ilder vil have bedre chancer eller lign.

Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret


cibatuchsi

Citat fra: Shamua88 Dato  2. December 2009, kl. 12:10
Citat fra: cibatuchsi Dato  2. December 2009, kl. 12:05
forstår ikke helt det at man tilmelder nogen dyr for at finde ud af man hellere vil ha nogen andre med. kan godt forstå man giver pladsen til en anden hvis der feks er sygedom.

Altså forstår du heller ikke i black diomonds tilfælde, hvor ilderen har brækket en tand efter at være faldet ud af vinduet?  :-$

Forstår nu godt hvis man sulle have lyst til at bytte rundt!.. Hvis man nu fx. tror en anden ilder vil have bedre chancer eller lign.
som jeg skriver forstår jeg det godt ved sygedom osv. (og føler skam med maria og forstår godt hendes valg)
men jeg har det sådan at dem man melder til er dem der skal deltage medmindre der kommer sygedom eller dødsfald.

FerretParadise

Jeg tror ikke at så mange tænker over alt det ekstra arbejde det giver arrangørene, at man sådan skifter rundt på dyrene på den måde.
Jeg kan forstå hvis en af de tilmeldte dyr bliver syge, at man så vil have en anden med. Men ligefrem at bytte nogen ud med andre, fordi man tror de har større chance for at vinde, det synes jeg er noget underligt noget. Hvorfor tænkte man ikke over sådanne ting ingen man tilmeldte??
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato  2. December 2009, kl. 12:33
Jeg tror ikke at så mange tænker over alt det ekstra arbejde det giver arrangørene, at man sådan skifter rundt på dyrene på den måde.
Jeg kan forstå hvis en af de tilmeldte dyr bliver syge, at man så vil have en anden med. Men ligefrem at bytte nogen ud med andre, fordi man tror de har større chance for at vinde, det synes jeg er noget underligt noget. Hvorfor tænkte man ikke over sådanne ting ingen man tilmeldte??
det er nemlig lige det jeg vil frem til.
forstår det bare ikke.

Starshineferrets

jag håller med FerretParadise i det här. Själv vet jag helelr aldrig vilka djur jag skall ta med.... jag har 11 illrar, och tar inte med alla. Vilka som följer med kommer an på vilka som jag faktiskt kan ha ihop till utställningen så att jag inte behöver ha med mig 5 burar t.ex :) Därför väntar jag alltid med att anmäla vilkadjur jag ska ta med mig. jag reserverar platser, och skickar senare in informationen, när jag med särkerhet vet vilka som ska med. Just för att arrangörerna skal slippa trassel. har själv arrangerat utställningar, och då gjord eman som så att när man fick in info om anmälda illrar, så satte man in det i katalogen direkt, för att mnimera arbetet längre fram. När djur sedan byts till höger och vänster blir det väldiugt rörigt, och det är ofta då fel i katalogen uppstår.

FerretParadise

"Problemet" med denne udstilling er så, at man ikke kunne reserverer pladser, man skulle tilmelde, og betale inden en uge. Ellers var pladserne ikke ens.
Det gør det måske en smule sværre at skulle vælge de dyr ud man nu vil tage med. Men alligevel, jeg synes det er noget underligt noget, sådan at tilmelde, og framelde og tilmelde andre dyr i stedet for.
Det er virkelig et stort arbejde at arrangerer en udstilling, og da specielt hvis folk gør som her.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

ahhhh det visste jag inte :s Ja, då var det ytterligare en anledning till att jag inte kan komma hahaha hade aldrig kunnat bestämma vilka som ska med på stående fot :s råder för mycket osämja i flocken just nu ;)

FerretParadise

Ja det kan da være super svært sådan at finde ud af, men specielt når det hele kommer an på hvilke dyr der kan sammen langt ude i fremtiden. Det ved man jo ikke lige.
Heldigvis har jeg ikke det problem, jeg har kun 2 hold, og det kan jeg lige bære, og ha i et bur og en løbegård. ;)
Ann Hillerslev.