Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem har i tilmeldt?

Startet af Amazing Ferret, 3. November 2009, kl. 22:03

Starshineferrets

jag har också 2 hold, men i det ena blir det gärna bråk om de hamnar för tätt inpå... de fungerar bra på 60 kvm... men knappast i en bur :P Och löbegård kan jag inte ha längre, så de flesta hoppar över :P Vilka problem jag har *fniss*

Shamua

#91
Citat fra: FerretParadise Dato  2. December 2009, kl. 12:33
Jeg tror ikke at så mange tænker over alt det ekstra arbejde det giver arrangørene, at man sådan skifter rundt på dyrene på den måde.
Jeg kan forstå hvis en af de tilmeldte dyr bliver syge, at man så vil have en anden med. Men ligefrem at bytte nogen ud med andre, fordi man tror de har større chance for at vinde, det synes jeg er noget underligt noget. Hvorfor tænkte man ikke over sådanne ting ingen man tilmeldte??

Af samme grund som man ikke bare meldte begge til, jeg vidste fx ikke på daværende tidspunkt om jeg ville have venus med, fordi hun bed som en i hel.... men nu vil jeg jo rigtig gerne have dem begge med. Og så synes jeg jo at venus ville have den bedste chance, men jeg bytter ikke rundt fordi jeg også synes at jeg vil give mikka en chance. Forstår du det?

Og det ferret paradise skriver (tror det var hende) at der jo var kort tid til at vælge hvem man ville have med fordi folk meldte så hurtigt til, og nogen meldte mange til. Så der var bare meget lidt tid til at vælge hvem der skulle med.. havde jeg haft en uge mere var jeg sikker på at begge to vare kommet med. Men det var jo ikke tilfældet.

Men kan også godt se det fra arrangørs side at der ligger meget arbejde i at flytte rundt på pladser, men så skulle arrangørene jo lave en regel om at man ikke måtte bytte om, hvis de nu ville slippe for det.

Håber i forstår hvad jeg mener.

Vh. Marianne

Bawa

Nu føler jeg næsten at jeg må forsvare mig selv, da jeg har byttet Kumo ud med Neelix :P
Jeg har gjort det fordi Kumo han er rigtig, rigtig sløj. Ved ikke om han når at blive helt frisk inden januar.
Og jeg vil ikke tage chancen. Jeg skal ikke have en syg ilder med mig til udstilling :)

Amazing Ferret

#93
Jeg gider ikke forsvare mig selv :fnis:

Det må være op til folk selv hvem og hvad de vil have med og jeg kan ikke se hvor problemet er når DIF har lavet en deadline til at man kan bytte mm ellers kunne de jo skrive at man ikke kunne bytte.

Jeg ved godt der ligger et stort arbejde i det, men det er jo en del af det hele :)

Black Diamond

Altås jeg har snakket med en af dem fra DIF i dag, omkring tjalfe.. Men stadig.. Det er pga kataloget de har sat den detline. Netop for at forhindre at det der sker. Når kataloget er trygt så kan det ikke laves om. Derfor kan man i realiteten "bytte" til den 4/12.. Men det er jo ingen grund til at gøre det. Men stadig kan jeg godt forstå dem der måske gør det.
Ved ikke helt, er lidt for og imod.. Kan godt forstå det fra begge sider. Jeg måtte jo også vælge nogle fra da jeg kun fik 4 pladser ud af 7. Og der tog jeg da også dem jeg trode havde største chancer. Lige udover William og Fiona, for dem sendte jeg billeder ind af og fik fastslået en farve. så ville jeg ikke lave mere ballade over det.. Men kan helt sikker også se det fra den anden side af..

Katrine

OT: Får/køber man kataloget til udstillingen eller kommer den ud på nettet eller hvad?
Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Citat fra: kaslejne Dato  2. December 2009, kl. 17:55
OT: Får/køber man kataloget til udstillingen eller kommer den ud på nettet eller hvad?
Det plejer deltagerne at få udleveret ved indgangen, sammen med dyrenes numre osv.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: kaslejne Dato  2. December 2009, kl. 17:55
OT: Får/køber man kataloget til udstillingen eller kommer den ud på nettet eller hvad?
det får du når du tjekker ind

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

alvin

jeg har bytte 2 dyr ud fordi jeg får 2 nye hjem og det kan jeg ikke se det store problem i for så kan arrangørerne sige nej nå man sprøger dem. 

www.fraekkefritter.dk

cibatuchsi

Citat fra: cibatuchsi Dato  3. November 2009, kl. 22:11
Olsen´s anaya- albino- tæver/usteriliseret - junior
anhuras - albino - hanner/ukastreret - junior
Hannibal - standart - hanner/kastreret - senior
Olsen´s staright malou - standard - hunner/steriliseret - senior
grundet sygedom og for ikk at stesse ham for meget har vi valgt at afmelde hannibal.



Sølvsten

Øv med Hannibal. Skal han med alligevel? for så kan jeg jo nusse ham hele dagen

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  4. December 2009, kl. 13:49
Øv med Hannibal. Skal han med alligevel? for så kan jeg jo nusse ham hele dagen
nej han får lov at blive hjemme, regner med vi lokker en veninde til at tage ham hjem til hende og nusse om ham:)
men tro mig vi har dyr med i kan nusse med....hihi
feks kælepotten anaya eller lille tulle;)

Sølvsten

Godt I har en til at passe ham. Okay så nusser jeg de andre skønne dyr. Jeg glæder mig helt vildt.

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  4. December 2009, kl. 13:52
Godt I har en til at passe ham. Okay så nusser jeg de andre skønne dyr. Jeg glæder mig helt vildt.
gør vi også, er bare spændt på hvordan ungerne tager det...hehe  de skal jo være rolige hele dagen....  (noget nyt for mikkel..gg)