Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvem frygter i mest?

Startet af Black Diamond, 14. December 2009, kl. 00:19

Black Diamond

Nu har vi jo fået en kopi af Difs katalog. Jeg kan se at Fiona skal op imod Titania, Klister og Peanut. Men endnu værre. William skal op imod den anden eneste chokolade pige i landet. Maleika :o Den kan jeg ikke lide..

lille_jill

Chucky er frygtløs! Det er jeg også... for forventer aldrig at vinde noget alligevel

Anne

og dog vinde ri altid Jill!
Jeg frygter firefox og exlibris mest i joas klasse, men mange af dem der  er i kender jeg ikke. Og i Mys frygter jeg Luna.

lille_jill

^ Det er nemlig lige det ;) Men så bliver man positivt overrasket (og meget forvirret) når ens kræ bliver råbt op

PiaLyng

Altså Tubo er oppe i mod mange flotte angoraer.
Hexia skal op i mod Annes my.
Og Zukqu skal op i mod zaccai og alle andre smukke unge silvere :)..


Black Diamond

Jeg er også lidt spændt på den silver junior klasse der.. Kida er den eneste tæve i den mener jeg. Og der er godt nok bud om den. Der er også kun ildere nok til en plads ik??

Danja

He he, ærligt så frygter jeg alle de basser som Daisy skal op imod  :lol:
Det er hendes og min første udstilling og aner virkelig ikke om hun er flot eller ej, og forventer bestemt ikke at vinde noget. Har kun meldt hende til fordi at jeg synes at det kunne være hyggeligt. Den eneste forventning jeg har er at jeg gerne skulle komme til at få en rigtig hyggelig dag  ;)

cibatuchsi

Citat fra: Danja Dato 14. December 2009, kl. 00:37
He he, ærligt så frygter jeg alle de basser som Daisy skal op imod  :lol:
Det er hendes og min første udstilling og aner virkelig ikke om hun er flot eller ej, og forventer bestemt ikke at vinde noget. Har kun meldt hende til fordi at jeg synes at det kunne være hyggeligt. Den eneste forventning jeg har er at jeg gerne skulle komme til at få en rigtig hyggelig dag  ;)
lige sådan havde vi det til vores første udstilling i sep. og ja vi gik hjem med 1 plads og BIS

lille_jill

Haha.. jeg glemte at skrive at Chuckys klasse består af 5-6 ildere (husker ikke lige) hvoraf de 3 er i familie: Far Emil og sønnerne Kentucky og Jersey - det bliver nu lidt sjovt

Black Diamond

Citat fra: cibatuchsi Dato 14. December 2009, kl. 00:39
Citat fra: Danja Dato 14. December 2009, kl. 00:37
He he, ærligt så frygter jeg alle de basser som Daisy skal op imod  :lol:
Det er hendes og min første udstilling og aner virkelig ikke om hun er flot eller ej, og forventer bestemt ikke at vinde noget. Har kun meldt hende til fordi at jeg synes at det kunne være hyggeligt. Den eneste forventning jeg har er at jeg gerne skulle komme til at få en rigtig hyggelig dag  ;)
lige sådan havde vi det til vores første udstilling i sep. og ja vi gik hjem med 1 plads og BIS

Jeg har også svært ved at tro jeg er nær så heldig som jeg var sidste gang :X Havde slet ikke regnet med noget.. Og så fik jeg 5 præmier med hjem. Men jeg er bare så taknemelig for Tjalfe fik sin. Især nu <3

Danja

Hvad kan men egentligt få af bedømmelser til sådan en udstilling? Og for man en udtalelse ligesom til en hundeudstilling eller? :)

Shamua


Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret


uha jeg frygte de mørk standarder i samme klasser som mine. Syntes tit det er de mørke der render med det hele  <3

ja og så frygter jeg også alle angora, for Erato ser stadig enormt kikset ud i pelsen, så tvivler på at han når at blive flot inden udstillingen  :S

FerretParadise

Frygter og frygter... For mig er ordet frygt forbundet med noget helt andet.
Men jeg forstår godt hvad I mener.

Jeg synes det er lidt svært, for jeg kender ikke dyrene her hjemme i Danmark så godt, det er lettere for mig når jeg er på udstilling i Norge, da har jeg fulgt mange af dyrene i flere år.
Dette bliver min første udstilling hvor jeg har 2 veteraner, så de 2 klasser er jeg ret spændt på.
Og så er det sjældent at der er sorte klasser, så jeg er spændt på Jezebel's klasse. Der er kun 4 ildere i den, den ene hendes bror Julian, og så Cassiopeia som er en hvalp fra mig. Men jeg frygter dem ikke. Jeg taber gerne til en veninde med et smil om munden.
Klasse 2. er jeg meget spændt på, da jeg har 3 hvalpe i den.
Jo og så er det dejligt, at alle mine ildere er i forskellige klasser, Cyrill og Zefyr har jo været i samme klasse i flere år, og tit er Juana og Jezebel også i den samme. Så skønt at de på denne udstilling er i hver deres klasse.

Ej jeg kunne blive ved.
Jeg glæder mig bare rigtig meget til det hele, og "frygter" ikke rigtig nogen som sådan. Og det skal ikke opfattes som om jeg er højrøvet.
Ann Hillerslev.

Pipvig

Citat fra: lille_jill Dato 14. December 2009, kl. 00:39
Haha.. jeg glemte at skrive at Chuckys klasse består af 5-6 ildere (husker ikke lige) hvoraf de 3 er i familie: Far Emil og sønnerne Kentucky og Jersey - det bliver nu lidt sjovt

Jeg frygter ikke så mange for er kun med for at have det sjovt og snakke med dem jeg ikke ellers ser. Og så er det jo ret tydeligt at Jerry er oppe imod ihvertfald to stærke konkurrenter i den her klasse *gg* ;-)
De andre har jeg ikke nogen fornemmelse af.