Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem frygter i mest?

Startet af Black Diamond, 14. December 2009, kl. 00:19

Amazing Ferret

Jeg frygter lidt Klister og Titania  :fnis: tror ikke Peanut får en chance imod dem

Og så er jeg også enormt spændt på Pastel hanner - som Jill skriver så er 3 ud af 5 i familie  :fnis: Så hvis en af dem vinder, så vinder jeg også lidt

Peewit

Jeg frygter ikke nogen. Jeg er særdeles afklaret med at mine ikke vinder noget.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Bawa


KariN

Jeg frygter heller ikke nogen som sådan

Jeg glæder mig egentlig bare til en hyggelig dag med mine dyr og dejlige veninder (og alle jer andre selvfølgelig) :D

Jeg er ret spændt på hvordan det kommer til at gå mine dyr, Julian og Cassiopeia stiller op i sort, hvilket er første gang (altså første gang hvor det ikke er dommerne der har rykket dem i sort)

Og så er det Naanok's første udstilling så jeg er også meget spændt på hvad dommerne syns om ham :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

er lidt træls over at være røget i klasse med Maleika, men på den anden side satser jeg jo også kun på 1 point i håndtering  :lol:

Katrine

Jeg frygter ikke nogle, for det er lidt lige meget om man vinder noget synes jeg ,det er vel bare for at få en hyggelig dag, og en bedømmelse :)
- Jeg kender vist ikke de dyr loppen skal op i mod, kun Birdie :P
(i øvrigt ved jeg heller ikke hvad dommerne ser efter)
Ildere: Loppen & Bamse

Lena og Peter

I største tæve frygter vi at Firefox, skal komme og overhæle vores lille prinsesse Pil...  :)

Black Diamond

Citat fra: Line Dato 14. December 2009, kl. 17:09
er lidt træls over at være røget i klasse med Maleika, men på den anden side satser jeg jo også kun på 1 point i håndtering  :lol:

Jeg er også ,som sagt, en smule overresket over Andre Farver klassen. Spørgsmålet er om de kan lide fed chokolede eller mørk chokolade GG..

Lena og Peter

Citat fra: Black Diamond Dato 14. December 2009, kl. 18:05
Citat fra: Line Dato 14. December 2009, kl. 17:09
er lidt træls over at være røget i klasse med Maleika, men på den anden side satser jeg jo også kun på 1 point i håndtering  :lol:

Jeg er også ,som sagt, en smule overresket over Andre Farver klassen. Spørgsmålet er om de kan lide fed chokolede eller mørk chokolade GG..
Her regner vi heller ikke med at Minnie har de store chancer, men hun før da forsøget.

Julie

Altså, jeg havde ikke regnet med at vinde noget på Fritz da vi var på VIF, fordi han var i klasse med så mange flotte mørke standarter. Men efter han fik en flot placering, ved jeg at der er håb selvom han er en "kedelig" lys standart.
Zeph's klasse er jeg rigtig spændt på, selvom jeg er lidt øv over at alle farver er slået sammen. Men hva' faen.. Det skal nok blive en god dag :D

tzari

Alle dem i Topdollars klasse  :X

Bare rolig Firefox er ingen konkurrent hun er skaldet i nakken og har også erhvervet et sår på næseryggen. Hun vinder da kun på ynkepoint  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato 14. December 2009, kl. 18:05
I største tæve frygter vi at Firefox, skal komme og overhæle vores lille prinsesse Pil...  :)
Øh hva er det for en klasse du tænker på?
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato 14. December 2009, kl. 19:16
Citat fra: ilderbanden Dato 14. December 2009, kl. 18:05
I største tæve frygter vi at Firefox, skal komme og overhæle vores lille prinsesse Pil...  :)
Øh hva er det for en klasse du tænker på?
Have bare fået ind i hoved at der var konkurrencer om største/mindste ilder og meget andet, ligesom der var på vif.

FerretParadise

Det ved jeg ikke om der er, der står bare ikke noget på deres hjemmeside om det ihvertfald.  ;)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Jeg frygter heller ingen...jeg er der for at være med og sådan har det altid været -desuden er jeg nok det mindst konkurrencemindede menneske -medmindre det handler om paratvidens spil....:lol:
Jeg har alt for ofte set at dommere ikke finder mine kræ så vidundersmukke som deres mor finder dem :lol:

Men jeg er da spændt på at se hvordan Spero klarer sig i forhold til sine to brødre, og hvad Thlayli får i forhold til på VIF hvor han ikke var fuldt udvokset :) Og det betyder da noget at vinde....men ikke så meget andet end at man da er glad for andre deler den mening man har om alle sine kræ....


Jeg eeeeeeeeeeeeelsker dommerskemaer :D og glæder mig til at se hvad de skriver om alle mine dyr, vindere eller tabere :D