Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvem frygter i mest?

Startet af Black Diamond, 14. December 2009, kl. 00:19

Barky

I skal altså ikke frygte Maleika.... Sidst vant hun "kun" 3 plads....
Jeg gruer lidt for at hun skal op imod nogen top-trimmede junioer i springform med badutter og det hele.

Ellers er jeg bare SUPER glad for at alle mine er i hver deres klasse. Med 2 veteranpiger frygtede jeg for at de skulle komme i samme klasse, og det er endda begge mine vinderpiger, så tænk om den ene skulle afgive førstepladsen til den anden.. Nu kan de igen vinde hver deres hvis de har lyst. *G*

>>> ER højrøvet!!! <<<

Sirius er jeg ikke så nervøs for.... Jeg er ikke "vant" til at vinde med ham, og desuden skal han op imod Zefyr. Men som Ann skrev det, jeg afgiver gerne en plads for en veninde. Det er lidt som at vinde selv.

Jeg er foruden det SUPER spændt på hvor mine hvalpe ender henne denne gang hvor søster Clover ikke er med.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

MM-Ferret

Citat fra: cibatuchsi Dato 14. December 2009, kl. 00:39
Citat fra: Danja Dato 14. December 2009, kl. 00:37
He he, ærligt så frygter jeg alle de basser som Daisy skal op imod  :lol:
Det er hendes og min første udstilling og aner virkelig ikke om hun er flot eller ej, og forventer bestemt ikke at vinde noget. Har kun meldt hende til fordi at jeg synes at det kunne være hyggeligt. Den eneste forventning jeg har er at jeg gerne skulle komme til at få en rigtig hyggelig dag  ;)
lige sådan havde vi det til vores første udstilling i sep. og ja vi gik hjem med 1 plads og BIS


Ja her var der også en del sommerfugle til min første udstilling men jeg vendte hjem med rosetter til alle 3.. 2x2. plads og 1x3. plads :D
Man kan sagtens være vildt heldig :D Held og lykke til alle  ;)

Annika

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 14. December 2009, kl. 19:43

Men jeg er da spændt på at se hvordan Spero klarer sig i forhold til sine to brødre

Ja, det er jeg også spændt på :D Nu er Emil ihvertfald meget mere håndterlig end sidste gang :-)

Mine er begge i brunst, så de har lidt fedtet pels og slås lidt for tiden, så de har begge to små sår og skavanker (intet alvorligt :P ). Men jeg har slet ikke styr på, hvem er i deres gruppe - lidt trist, at de begge er i samme klasse (standard junior).


AlisVolatPropiis

Annika -men det giver større chancen i klassen :) og du får mere tid til at komme og snakke med os andre :D -så lidt fordele er der da ved det :D

Vi skal op mod en hel klasse med super smukke dyr...så ærligt har jeg ikke de store forhåbninger :lol: men lad os nu se...jeg glæder mig meget til at se hvordan "familien" klarer sig :) Så vidt jeg kan se er de alle i hvert fald meget smukke og elskede :D

cibatuchsi

jeg er rigtig spændt på at se hvordan "vores" hvalpe klare sig. der er 3 ude af de 8 der er tilbage der skal med:):):):):)