Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad ville i tilføje til dommerne hvis i kunne?

Startet af AlisVolatPropiis, 15. December 2009, kl. 00:27

AlisVolatPropiis

Hos mig ville det være:

Aisha...-Im not mad -im stubborn! -hun bider ikke, hun gider nok bare ikke åbne munden medmindre i giver hende gyldig grund til at skulle gide det pjat.

Cosmo...-he ain't the prettiest, but boy is he loving :P

Spero -he just loves life to much to sit still and not explore it.

Thlayli -emo ferret, but give him a break, he's a hybrid -and well mannered but grumpy...

Barky

Jeg ville nok tilføje til Alma's at de skulle holde godt fast på hende, ellers var hun væk... Så fuck om hun er 7½ år, væk er hun med det samme. *G*

Og jeg ville bede dem om at rose Zallie med ord før de bedømmer hende, for ellers bliver hun sur og gider ikke være der. Man ER vel en dronning!

Nu bider Sirius jo ikke længere, så ville nok ikke tilføje noget til hans skema mere. (Yay! Det tog også kun 5 år at bidetræne ham! <3 senil-demens)

Ikke nogen tilføjelser til Maleika, har ikke oplevet at hun har været slem hos dommeren (endnu?)...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

My - det er ikke fordi hun har noget imod jer, men der er bare noget mere spændende derovre...

Joa: Det kan godt være hun stinker og har tis på maven, og at i så hende parre en anden ilder, men det er altså en tæve..... så nej, hun er ikke fejlplaceret

FerretParadise

På Zefyr's skulle der stå: Tag ham ikke i nakken, han bliver så ked af det. Tag ham op, ind til din bryst så han kan høre dit hjerte, gik ham et kys, og gå så igang med at bedømme ham.

På Luna's skulle der stå: Lad hende slikke dine fingre, hun elsker dig allerede.

Resten er det ligemeget med, de er enormt ligeglade med hva dommeren gør med dem.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Mine ville der nok stå

Kida: Hav en katte bakke i nærheden når i bedømmer, sidst skulle hun tisse og kom til at bide og tisse på dommern..
Tut: Han elsker at møsse, så kys og kærlighed, og han vil ellllske jer <3
Tjalfe: Hold godt fast, for han vil gerne undersøge det HELE!!
William: zzzzzzzz hva?? hvem er i???
Fiona Krystal: Hun er MEGET kilden og lad værd med at røre hendes tær, for det er der det et værdst.
Felina: Hold hende laaaangt væk fra at møsse (hvad dommer jo nok alligvel ikke gør) Hun napper når hun ikke gider møsse..
Klara og Emma: Hmm hvem er i?? Næææ hvor i lugter mærkeligt, det skal undersøges  :P

KariN

#5
Hos mine ville der nok skulle stå:

Julian: Gør med ham hvad i vil, han finder sig i det hele og intet kan få ham til at bide eller gøre ham bange

Naanok: Snak til ham hele tiden, giv ham IKKE muligheden for at nappe jer

Cassiopeia: Tag det hele stille og roligt i et langsomt tempo, så bliver hun glad og tryg og er med på hvad som helst
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Jeg tror de to "gamle" er ret ligeglade når de er på udstilling. Ved Cerulean ville jeg nok skrive "Tag ham venligst ikke i nakken. Han er meget forsigtig og skal lige se tingene an, men det er altså ikke det samme som at være nervøs! :P"

I Tyskland fik vi en til at skrive "bitte nicht im Nacken halten!" på hans seddel og det regner jeg også med at oplyse dem om fremover, så vidt muligt :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Danja

Ved Daisy ville jeg nok tilføje at de skal lade værre med at tage hende i nakken, hun kan slet ikke tage det og bliver fuldstændig hysterisk :)

Julie

Til Fritz: Det nytter nok ikke noget at vække ham.. Han sover alligevel om lidt igen
Til Zeph: På trods af hans retardisme er han er da meget sød, ikk?

Ved Frigg ved jeg ikke helt, men det ville nok være noget i nærheden af: Der er ikke noget i vejen med dig, hun skriger af alt der er nyt

tzari

Citat fra: Black Diamond Dato 15. December 2009, kl. 14:23
Felina: Hold hende laaaangt væk fra at møsse (hvad dommer jo nok alligvel ikke gør) Hun napper når hun ikke gider møsse..

Lol sikker... Mener det var Reinhard der var ved at give mig et hjertestop, da han stak hoved helt hen til Birdie :fnis: . Hun var heldigvis ikke fræk der.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner