Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Taberne ;)

Startet af Amazing Ferret, 19. Januar 2010, kl. 16:14

Amazing Ferret

Ja når der nu er en vindertråd, så synes jeg også der skulle være en taber tråd

Jeg vandt ikke en skid på DIU, hverken i lotteriet eller med dyrene

Andre der tør stå frem  :fnis:

Julie

Jeg vandt heller ikke en skid.. Men mine dyr tager det hele til VIF! :lol:

Amazing Ferret

Ja jeg håber sq også mine tager en del til VIF :lol:

Katrine

Haha jeg vandt helle ikke en disse.
Men jeg plejer heller aldrig at have heldet med mig, så det kom ikke som nogen stor overaskelse :)
Ildere: Loppen & Bamse

Bawa

Alle mine ildere, undtaget Emma, der vandt en tredje plads, skrabede bunden til DIU :)

Line

Jeg ser mig ikke som taber fordi mine dyr ikke blev placeret, jeg fik den bedste bedømmelse jeg nogensinde kunne håbe på, og det er jeg ekstrem lykkelig for!

Annika

Haha, sjov tråd :D

Jeg plejer aldrig at vinde noget som helst, men denne gang lod jeg de andre vælge mine farver og lodder til lotteriet, og jeg vandt sgu 4-5 gange, så jeg er rigtig glad. Nu har jeg legetøj og godbidder frem til VIF :D

Anne

hvordan klarede yeye det line, med håndtering?

Cumulus-ilderavl

Jamen, jeg vandt da heller ikke en skid så jeg tilmelder mig denne her  tråd, og jo jeg har da vundet noget... BIHULEBETÆNDELSE, juhu, not;-)

Anne

ej Lene det var synd med bihulebetændelsen :(

KariN

Hverken mine dyr eller jeg vandt noget :) men vi havde en super dejlig dag alligevel :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Citat fra: Anne Dato 19. Januar 2010, kl. 21:22
hvordan klarede yeye det line, med håndtering?

Hun fik -0,25  :dans:

Anne


Line

Ja meget :D Det var det samme med Mira-pigen... :D

Cumulus-ilderavl

Jaeh, vi havde sku en dejlig dag,, det havde vi, det var hyggeligt og det var en dejlig kage Hanne havde bagt, mums, og jeg rullede lige Erika for pandekager, hehe, vi åd dem da vi kom hjem mange af dem... Rebecka smagte dem også....