Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem kommer til Viking ilderen.

Startet af Dark Crystal, 8. August 2010, kl. 11:52

Emils far

Citat fra: FerretParadise Dato  9. August 2010, kl. 00:28
Citat fra: Emils far Dato  8. August 2010, kl. 23:36
Jeg kommer med:

Emil of FerretParadise
Viltfarget - senior - hann - kastrert.
Har han ikke bare fået et implantat? For så stiller han jo som ukastreret. ;)

joo han har implantat, så da stiller han jo i ukastereret klasse...

Dark Crystal

#16
Jeg har også tilmeldt Fnug som usterliseret, da hun vil havde en implantat til den tid..

Og i øvrigt, ihhhhh hvor jeg glæder mig. Kan næsten ikke vendte :dans: Det er min første udlanske udstilling. Det bliver bare så spændene.

Nu kan jeg se at man ikke kan sove i hallen.. Hvad gør i der?? Hvor overnatter i ??

FerretParadise

Jeg bor hjemme hos Lars.
Men ellers så plejede jeg at leje en hytte.
Ann Hillerslev.

Charlotte

Nu udstiller jeg jo ikke så jeg kender ikke reglerne, men er det ikke forkert at tilmelde dyr med implantat som virile? De er jo ikke virile på udstillingsdagen.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

mette11

CitatNu udstiller jeg jo ikke så jeg kender ikke reglerne, men er det ikke forkert at tilmelde dyr med implantat som virile? De er jo ikke virile på udstillingsdagen.
Det er vist forskelligt, men det fremgår heldigvis af udstillingernes hjemmesider (dem som jeg har kigget på i hvert fald) hvilken klasse dyr med implantater skal være i...ellers er det jo bare at spørge arrangørerne hvad de mener.

FerretParadise

Citat fra: Charlotte Dato 11. August 2010, kl. 11:41
Nu udstiller jeg jo ikke så jeg kender ikke reglerne, men er det ikke forkert at tilmelde dyr med implantat som virile? De er jo ikke virile på udstillingsdagen.
Egentlig ikke. Man skal jo skrive det på tilmeldingen, så der kommer en kommentar på dommerskemaet om, at dyret har fået en implantat.
Nogle bruger jo implantatet, for at udskyde at bruge dyret i avl, dvs at senere vil dyret skulle stilles i usteriliseret/ukastreret klasse. Og man kan jo ikke ha et dyr der til tider stiller i neutraliseret og derefter i uneutraliseret klasse, det ville være noget værre rod.
Ann Hillerslev.

holmer

Citat fra: holmer Dato  8. August 2010, kl. 23:19
Citat fra: cibatuchsi Dato  8. August 2010, kl. 11:56
vi har også pladser. men får vi rækkehus i løbet af ugen så annuller vi pladserne :(

Men hvis vi ikke får huset kommer vi med:

Hope.
Albino - junior - Tæve

Starlight Malou.
Vildtfarvet - Senior - Tæve - Usteriliseret

Eximus Eir of Ferretparadise
Vildtfavet - Senior - Han - Ukastereret

Olsen´s Guns N' Roses
Albino - Junior - Tæve

Olsen´s Anaya
Albino - Senior - Tæve - Usteriliseret

Den sidste plads mangler. Den bliver udfyldt på Onsdag ;-)


Den sidste er :

ACH`s Tomsk

Albino - Junior - Han