Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Julefrittevitten 4. december 2010

Startet af Shamua, 14. September 2010, kl. 18:30

Cille

ehhhh. ang det her
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 18. November 2010, kl. 17:59
De blev offentligtgjort den 8 august, faktisk næsten præcis en måned inden tilmeldingsfrist :) Og ja der var betalt, men inden tilmeldingsfristen er udløbet kan man jo ændre på hvilke man tager med. :)


Der mener du vel sidste tilmeldings frist... og det med at ændre er så til at lukke op og prutte i :lol:
Os der var de første, og dem som ikke havde andre dyr at kunne tilmelde...har da på ingen måde haft mulighed for ændre ret meget.....da vi der fik at vide hvilken dommer der kom...udover at man så kunne blive væk og mistede de penge ;)

Men når det så er sagt, så er jeg selv ret ligeglad,bare der kommer dommer og udstillingen bliver afholdt :D
Jeg er også ret ligeglad med eventuel nakketag, og når der nu flere gange i tråden er skrevet de tager hensyn til det...hvorfor så blive ved
Det der står på dommerskema bliver respekteret, og så der jo ingen problemer.... vel?

Stephanie

#91
Citat fra: Cille Dato 18. November 2010, kl. 18:24
ehhhh. ang det her
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 18. November 2010, kl. 17:59
De blev offentligtgjort den 8 august, faktisk næsten præcis en måned inden tilmeldingsfrist :) Og ja der var betalt, men inden tilmeldingsfristen er udløbet kan man jo ændre på hvilke man tager med. :)


Der mener du vel sidste tilmeldings frist... og det med at ændre er så til at lukke op og prutte i :lol:
Os der var de første, og dem som ikke havde andre dyr at kunne tilmelde...har da på ingen måde haft mulighed for ændre ret meget.....da vi der fik at vide hvilken dommer der kom...udover at man så kunne blive væk og mistede de penge ;)

Men når det så er sagt, så er jeg selv ret ligeglad,bare der kommer dommer og udstillingen bliver afholdt :D
Jeg er også ret ligeglad med eventuel nakketag, og når der nu flere gange i tråden er skrevet de tager hensyn til det...hvorfor så blive ved
Det der står på dommerskema bliver respekteret, og så der jo ingen problemer.... vel?

Var det ikke muligt for dig at tilmelde en anden af dine ildere end dem du oprindeligt havde tilmeldt? For jeg spurgte ind til om det kunne lade sig gøre da jeg ikke var sikker på hvordan helbredet på den ene ville være så langt tid i forvejen. Og jeg fik da et svar om at det kunne godt kunne lade sig gøre, dog benyttede jeg ikke mig ikke af det da jeg istedet ventede med at sende tilmeldinger ind til kort før frist for ikke at give for meget arbejde med ombytning osv.

Medmindre jeg misforstår dig og det er returnering af penge du mener? For det har da aldrig kunne lade sig gøre på nogen udstillinger jeg har deltaget i.

Cille

Citat fra: Stephanie Dato 18. November 2010, kl. 18:57
Citat fra: Cille Dato 18. November 2010, kl. 18:24
ehhhh. ang det her
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 18. November 2010, kl. 17:59
De blev offentligtgjort den 8 august, faktisk næsten præcis en måned inden tilmeldingsfrist :) Og ja der var betalt, men inden tilmeldingsfristen er udløbet kan man jo ændre på hvilke man tager med. :)


Der mener du vel sidste tilmeldings frist... og det med at ændre er så til at lukke op og prutte i :lol:
Os der var de første, og dem som ikke havde andre dyr at kunne tilmelde...har da på ingen måde haft mulighed for ændre ret meget.....da vi der fik at vide hvilken dommer der kom...udover at man så kunne blive væk og mistede de penge ;)

Men når det så er sagt, så er jeg selv ret ligeglad,bare der kommer dommer og udstillingen bliver afholdt :D
Jeg er også ret ligeglad med eventuel nakketag, og når der nu flere gange i tråden er skrevet de tager hensyn til det...hvorfor så blive ved
Det der står på dommerskema bliver respekteret, og så der jo ingen problemer.... vel?

Var det ikke muligt for dig at tilmelde en anden af dine ildere end dem du oprindeligt havde tilmeldt? For jeg spurgte ind til om det kunne lade sig gøre da jeg ikke var sikker på hvordan helbredet på den ene ville være så langt tid i forvejen. Og jeg fik da et svar om at det kunne godt kunne lade sig gøre, dog benyttede jeg ikke mig ikke af det da jeg istedet ventede med at sende tilmeldinger ind til kort før frist for ikke at give for meget arbejde med ombytning osv.

Medmindre jeg misforstår dig og det er returnering af penge du mener? For det har da aldrig kunne lade sig gøre på nogen udstillinger jeg har deltaget i.


Jo det var muligt at bytte ud med anden.... hvis du da havde det...det jo det der pointen.
Os der sad klokken lort og ventede på at være de første til tilmelding,vi skulle jo også betale med kort frist.
Dermed kunne vi jo ikke ændre ret meget da vi fik at vide med dommer...medmindre du har anden at bytte ud med.
Så hvis nu man ikke var ligeglad, og ikke vidste jo ang det med dommer.... og man har tilmeldt noget jeg ved de dømmer ned, og ikke har nogen at bytte eventuelle ilder ud med.... ja så var det jo synd...da der jo for længst var betalt


Malene

[besked=Malene]Tråden er blevet delt: Nakketag.[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Selina

har været inde og kigge på hjemmesiden til julefrittevitten, og tænkte på, om man stadig skal betale for at tage sine babyer med, hvis man nu ikke vil deltage i udstillingen med dem, men bare vil tage dem med, så de kan lege og hygge ?? eller bliver der slet ikke mulighed for det? og hvad med vaccine, skal man have seddel med som beviser at vaccinen er ok? :D

Stubba

#95
Man må ikke tage ildere med, medmindre de er tilmeldt :) .. tror jeg ikke.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Selina

Øv!! så gider jeg ikke, kan ikke rigtig se hvad jeg så skal betale for, når der ikke rigtig bliver brugt nogen penge og resurser på dem :)
ved du evt hvor jeg kan spørge for at være helt sikker? :D

mette11

Citathar været inde og kigge på hjemmesiden til julefrittevitten, og tænkte på, om man stadig skal betale for at tage sine babyer med, hvis man nu ikke vil deltage i udstillingen med dem, men bare vil tage dem med, så de kan lege og hygge ?? eller bliver der slet ikke mulighed for det? og hvad med vaccine, skal man have seddel med som beviser at vaccinen er ok?
Skriv og spørg dem. Skal du deltage med nogen ildere, eller er du tilskuer? Jeg er ret sikker på at tilskuerer ikke må tage ildere med og det forstår jeg godt...hvis der er tale om burkammerater må man nok snakke med arrangørerne om det.

CitatØv!! så gider jeg ikke, kan ikke rigtig se hvad jeg så skal betale for, når der ikke rigtig bliver brugt nogen penge og resurser på dem
ved du evt hvor jeg kan spørge for at være helt sikker?
Betale for?? Hvis du har tilmeldt dine ildere skal du jo betale for dem, da der jo bliver brugt ressourcer på dommere, stole, borde der skal sættes op, hal der skal betales leje for, rosetter, gaver osv. Der er mange udgifter ved at holde en udstilling, så klart de penge skal komme et sted fra.
Der står en emailadresse på hjemmesiden til aarangørerne.

Selina

nej som sagt ønsker jeg ikke at mine ildere skal deltage i selve udstillingen, synes bare det kunne være hyggeligt at have dem med og lade dem lege osv, intet andet, så man kan vel godt kalde det tilskuer :)

Stubba

Citat fra: Selina Dato 29. November 2010, kl. 19:35
nej som sagt ønsker jeg ikke at mine ildere skal deltage i selve udstillingen, synes bare det kunne være hyggeligt at have dem med og lade dem lege osv, intet andet, så man kan vel godt kalde det tilskuer :)


Hvad skulle de lege med? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

En udstilling er altså langt fra et træf og løse ildere er ikke tilladt på en udstilling. Det er i forvejen stressende for ildere at deltage, folk render rundt i en stor hal hele tiden og døre er åbne ud til, så det er dybt uforsvarligt hvis der rendte løse ildere rundt. Der er ikke nogen "legeplads" til ildere sådan et sted. Hvor ville du have dem henne på en udstilling?? Man skal jo selv have bur med til dem, fordi de ikke kan rende rundt jo...
Desuden er der også stor risiko for smitte og derfor holdes ildere hver for sig.

AlisVolatPropiis

er der ikke en mail adresse på siden? og ilderne leger ikke sammen på udstillinger...det kan ske på træf..men du skal passe på smittefare :)

Det er dog stadig et kig værd uden ildere... :)

AlisVolatPropiis

smitte, skader, parringer og og og....og 200 løse ildere i en hal....hehe ragnarok....det ville heller ikke blive leg for mestedelens tilfælde.. :/

Stubba

Men der kommer jo forskellige træf nu nu, så hvis du gerne vil have dine ildere ud at lege lidt synes jeg bestemt du skulle komme til sådan et :) Det er super hyggeligt både for ejer og ilder.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Eliza

Selina kom ud og kig uden ildere, for som de andre skriver så får de ikke lov at lege af mange grunde. Du må heller ikke ahve dine med.
Men du kan nok få lov til at hilse på en masse ildere (bare lige du spørger om lov) og så er det super hyggeligt med en masse andre ilder mennesker.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.