Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hjemme fra vikinge

Startet af cibatuchsi, 24. Oktober 2010, kl. 19:11

Shamua

Så er jeg også hjemme! Kom lige til at tage et smut forbi Assens! :)

Vi vandt ikke noget, men tror dog Venus klarede sig udemærket! Jeg kunne se hun var 0,5 point fra recall! Så jeg er vældig tilfreds med min grimme løvinde :P Har ikke rigtigt en idé om hvordan Pepsi placerede sig.. Men jeg kom hjem med minder om en pisse hyggelig udstilling og et par nye kammerater :D

Vh. Marianne

Barky

Det er bare så flot gået alle sammen...!! Viking Ilderen er virkelig en hård udstilling..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie

Hvor fedt! Stort tillykke alle sammen

Anne

Vi kom tidligt hjem og jeg har ikke sovet endnu (vi fik lige 3-4 timer i nat) så er mega træt. Har snakket stakkels mettes og mariannes ører af i dag fordi jeg har været så overtræt.

Nå men My vandt en 1. plads (der var kun 2 ildere i klassen fordi de andre ikke var mødt eller blev flyttet, men er stadig stolt), og Joa var til recall og vandt en 3. plads, som jeg er virkelig glad for da jeg slet ikke havde troet at hun havde en chance med sin knækkede tand.

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 24. Oktober 2010, kl. 21:31
Vi kom tidligt hjem og jeg har ikke sovet endnu (vi fik lige 3-4 timer i nat) så er mega træt. Har snakket stakkels mettes og mariannes ører af i dag fordi jeg har været så overtræt.

Nå men My vandt en 1. plads (der var kun 2 ildere i klassen fordi de andre ikke var mødt eller blev flyttet, men er stadig stolt), og Joa var til recall og vandt en 3. plads, som jeg er virkelig glad for da jeg slet ikke havde troet at hun havde en chance med sin knækkede tand.
samme tanke vi havde med anaya, så er bare ekstra stolt over hendes 3 plads :)

Stephanie

Stort tillykke med alle de flotte placeringer.

Jeg er helt misundelig på jer, for om man kommer hjem med præmier eller ej, så ved jeg at det er en super hyggelig dag i selskab med en masse andre med samme interesse som en selv.  :)

FerretParadise

Så er jeg kommet hjem.

Tillykke til alle dem der vandt, og tak for en rigtig hyggelig dag. :)
Mine dyr vandt ikke nogen præmier denne gang,(for første gang siden 2004) men sjovt nok, så betyder det ikke så meget for mig.
For jeg kan se, at mine to hvalpe har klaret bedømmelsen rigtig godt, med meget flotte kommentarer, og de havde begge en god oplevelse, og det betyder rigtig meget for mig. :)
Ann Hillerslev.

PiaLyng


Bawa

Stort tillykke til alle vinderne! :D

Starshineferrets

Stort grattis till alla fina illrar som vann! Det var en riktigt trevlig dag och även om jag inte hade illrar med mig hade jag fullt upp som vanligt! Fick hälsa på 5 utav mina underbara valpar och deras härliga mattar ... underbart <3

Eliza

Tillykke til jer allesammen..  :)

For mig er det også den hyggelige stemning og alle de dejlige mennesker der gør at jeg så gerne vil til en masse udstillinger, hvis man så vinder noget så er det jo bare super fedt  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.