Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kørsel til VIF

Startet af Anne, 25. Oktober 2010, kl. 15:02

Anne

Da min geniale kæreste pludselig hellere vil til koncert med sine venner står jeg uden kørsel til VIF.

Jeg kan selvfølgelig godt tage toget, men ville lige høre om der er nogen der kører fra omkring Aalborg og dertil. jeg har overnatning på sjælland, så det er bare køreturen frem og tilbage, og jeg vil selvfølgelig gerne betale min del for benzin og bro.

jeg er mig, en atlas 40 transportkasse, en løbegård (det er sådan en canvas en så den er helt flad når den er slået sammen) og en sportstaske. evt en lille transportkasse (atlas 10) som er pakket sammen, hvis ikke jeg kan låne en kasse af nogen på sjælland til at tage mine dyr ind til dommerne i.

mette11

Hvis du ikke kan få kørt alle tingene, så kan du låne en lille transportkasse og en løbegård af mig...jeg har ekstra!! Jeg er dog i tvivl om den løbegård er med 8 eller 11 paneler, da Jonas har været kreativ med den!!  :S

Anne

Løbegården skal bare have en bund og være max 2 meter i diameter så den bliver accepteret på vif. Hvis den er det vil jeg meget gerne låne! Også fordi at så kan jeg have Joa i den også, hun kan jo komme ud af min, og tror ikke hun gider finde ud af at komme ud af en ny model når vi er på udstilling.

mette11

Det er Marshalls playpens jeg har...jeg har to med 11-paneler, men jeg er i tvivl om den eneste tilstand, da Jonas har forsøgt at lave noget ilder-afspærring med den...så måske er der kun 8 paneler tilbage!! Jeg prøver lige at høre ham i aften...jeg har bund til den, men den kommer måske til at være for stor, men det er jo bedre end at den er for lille! Jeg skal nok få det undersøgt i aften!
Jeg har helt sikkert en ekstra transportkasse, da jeg har to små og kun har behov for den ene selv (til Sigi som af en eller anden årsag ikke kan være i en kasse uden at skulle bide i de andre! - De andre får den store) til transporten og til at få dem båret ind i. Sengetøj til dig og dyrene har vi også...

Anne

Tak Mette det lyder super!

Så må vi se om jeg finder kørsel, eller skal med toget. jeg er slet ikke sikker på at en atlas 40 kan være nogen steder inde i toget :S jeg plejede at have min transporttaske mellem 2 sæder (der hvor de går imod hinanden) men der kan den nok ikke stå.

KittAnderson

Jeg ved ikke lige hvad Mette har tænkt sig. Hun snakker om jeg skal have en med nede i landet, men ikke hvem.  :S
Men hvis det viser sig at jeg ikke skal have nogle med, kan du godt køre med mig.

Jeg regner også med at overnatte på Sjælland.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

Hun sagde faktisk at jeg skulle spørge dig, her i weekenden, men jeg har ikke dit nummer eller noget. Men du må godt lige skrive hvad du finder ud af :)

Cille

#7
Citat fra: KittAnderson Dato 25. Oktober 2010, kl. 15:45
Jeg ved ikke lige hvad Mette har tænkt sig. Hun snakker om jeg skal have en med nede i landet, men ikke hvem.  :S
Men hvis det viser sig at jeg ikke skal have nogle med, kan du godt køre med mig.

Jeg regner også med at overnatte på Sjælland.

Hahaha Kitt for fanden...brug hovedet...det sku da mig :lol:
Hov nej læste forkert :fnis:...hold det går godt for mig for tiden...tror jeg skal finde de briller frem jeg har liggende.
(Mette skal have mig med,ved ikke hvem hun planlægger skal i din bil)

KittAnderson

Hahahaha.
Blev totalt forskrækket.

Jamen jeg ved ikke hvem hun har i tankerne faktisk.
Men tror da at der er plads til Anne også.
Er ikke så glad for at proppe bilen helt op, selvom der er plads til to mere.
Vil hellere have meget plads til dyrene.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

Jeg vil hellere køre i tog end i en proppet bil, men skulle du have plads så må du jo lige skrive.

KittAnderson

det er jo også det jeg siger jeg ikke vel :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne