Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvem tager i med til JuleFritteVitten 2011?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 17. Marts 2011, kl. 21:33

lussingen

Jeg glæder mig også super meget!!

Speedy er i et helt forrygende pelsskifte, jeg håber virkelig at han når at blive bare en smule færdig, for han ser farlig ud :-$

MEN, Loke har fået hår på sin hale :dans: :dans: :dans: Det er den første udstilling i 3 år, hvor han har hår på halen, det er bare fantastisk :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Jeg glæder mig også sindsygt meget, for Macto skal stille som champion kandidat, ikke at jeg regner med at han for den, men det gir lidt ekstra spænding :P alle dyrene er klar undtagen macto, men der er jo laaang tid endnu og hans pels gror på livet løs :P

Vh. Marianne

Louise V

Jeg glæder mig godt nok også  :D

Og fnugs pels er helt perfekt, hendes hale måtte bare gerne blive hvid og ikk gul, men hun har da i det mindste en hale denne gang  :fnis:

Krydser finger for dig Shamua  :)

Nicoline

Ej altså jeg holder fødselsdag den dag der er JuleFritteVitten ellers var mig og min veninde kommet den dag med hendes ilder/fritte  :(  :)

Lena og Peter

Vi glæder os også rigtig meget..

Laban er dejlig i sin vinterpels.
Pil tror hun er angora.. Hendes pels vokser stadigvæk og er dejlig blød og hvid... <3
Ramses pels vokser stille og roligt... Det har den gjort i 3 mdr. nu... :X .. men han har ingen skaldet pletter lige nu..  :fnis:
Hvalpene er som de er.. hehe og Minnie skal ikke med ( dumt Peter, dumt..  :S )

lille_thor

Jeg glæder mig også vildt meget , tager en kammerat med som hjælp og støtte :)
Sif har taget på så hun er lille tyk prop nu og Thor har været helt vild i pelsskift så det ser lidt underligt ud nu, men han har en super fin kropsbygning nu :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Citat fra: Louise V Dato 16. November 2011, kl. 13:34
Jeg glæder mig godt nok også  :D

Og fnugs pels er helt perfekt, hendes hale måtte bare gerne blive hvid og ikk gul, men hun har da i det mindste en hale denne gang  :fnis:

Krydser finger for dig Shamua  :)
Tak, hvor er du sød  :-$

Vh. Marianne

Beate

Enkelt nok, jeg har bare en ilder :)

Felix - han, vildtfarvet, senior, kastreret
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Masa

Mine ligner noget lort alle sammen. Og to af dem bider. Dejligt    :S

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred