Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Held og lykke

Startet af Amazing Ferret, 12. August 2011, kl. 12:52

Amazing Ferret

Jeg vil bare lige ønske jer alle held og lykke i morgen og må i alle have en rigtig god dag :D :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Masa


PiaLyng

Ja god tur til jer alle der skal til Petfoods udstillingen! -Og held og lykke :D!
Er stadig ked af jeg ik ku komme med -.-'

Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Tak tak  :) jeg er så bare på ingen måde klar  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

Tusind tak.. Jeg har bare så mange sommerfugle i maven lige nu. Glæder mig bare så meget.
Men der er bare travlt her hjemme lige nu!! :X vi er ved at pakke og ordne bure - syndes pludselig vi mangler så meget :fnis:
Men vi glæder os til at se jer alle :dans:

Amazing Ferret

Citat fra: Eliza Dato 12. August 2011, kl. 14:29
Tak tak  :) jeg er så bare på ingen måde klar  :S

Jeg synes aldrig man når at blive helt klar  :fnis: :fnis:

AlisVolatPropiis


KariN

Mange tak :D

Ligesom Eliza og Maria skriver så er jeg også langt fra klar endnu :S Men mon ikke det kommer?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Citat fra: KariN Dato 12. August 2011, kl. 15:22
Mange tak :D

Ligesom Eliza og Maria skriver så er jeg også langt fra klar endnu :S Men mon ikke det kommer?

Du er klar kl 21.00 i aften.... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Ja, det med ikke at være klar kender jeg godt til.

Ender altid med at være oppe til langt ud på natten, og alligevel finder jeg altid en ting eller 2 om morgenen som jeg havde glemt at pakke om natten.

Sidst endte jeg endda med at glemme at tage bakke til kræene med, og den var endda pakket klar med alt det andet.

KariN

Stephanie: Jeg sover som regel slet ikke før en udstilling :lol: (det er nok også grunden til at jeg altid er så smadret på udstillinger :lol: Men Julia og Jack har rottet sig sammen så de sørger for at jeg bliver smidt i seng i ordentlig tid i aften *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_thor

Tak tak. Glæder mig også helt vildt til imorgen :) det er jo første gang jeg skal udstille. Skal have mine 2 første med :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

Citat fra: Stephanie Dato 12. August 2011, kl. 20:09
Ja, det med ikke at være klar kender jeg godt til.

Ender altid med at være oppe til langt ud på natten, og alligevel finder jeg altid en ting eller 2 om morgenen som jeg havde glemt at pakke om natten.

Sidst endte jeg endda med at glemme at tage bakke til kræene med, og den var endda pakket klar med alt det andet.

Så var det godt jeg havde en ekstra med du kunne låne  :P