Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvordan gik det på VIF - Hvem vandt ???

Startet af Anitta PFF, 4. Marts 2012, kl. 12:19

mette11

Sigi fik en 3.plads  :dans:

Elmer får en kønsskifteoperation og så er han sgu en vinder!! I følge dommeren var han perfekt  - hvis han havde været en hun!  :o Men det var han ikke og derfor fik han kun 5 i "overall image"  :X

Mallow fik rigtig flotte points og fik de bedste points i håndtering nogensinde (9½ ud af 10 mulige)!!  :dans: :dans: :dans:

Malene

Starshine Ferrets Cerulean Dust Devil: 1. plads, bedste vildtfarvet og BIM :D
Og så blev han "dagens stud" :fnis:

Det var en super hyggelig dag og en rigtig god udstilling :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

katja74

Det var en super hyggelig dag  :)

Silas kom hjem med en 1.plads og Bedste angora.
Emil kom hjem med en 2. plads
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

lussingen

Det var en virkelig sjov og hyggelig dag. Jeg fik hygget mig, snakket og grinet en masse :)

Mine dyr fik:
Handsome Butch Cassidy of FerretParadise en 3. plads.
Speedy en 2. plads (og så troede dommeren at jeg havde klippet hans halespids :fnis:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

katjap

Min første udstilling, og synes det var super hyggeligt!!

Og så er jeg bare SÅ stolt af mine drenge.

Amazing ferrets mojave sootywing (Mojo ) fik en 3. Plads
Og Basse fik en 2. Plads og blev dommerSekretær favorit  :love:


Miliah

Ilderbandens Angel Taya fik en 1. plads og så fik hun sit champion certifikat  <3

Rigtig hyggelig dag. Mange lækre præmier i lotteriet og så synes jeg pokalerne var rigtig flotte! :)

Anne

Jeg er ked af at jeg ikke fik hilst på dig i går, men sådan går det jo når man vælger at være sekretær. Det var nu også rigtigt spændende, selv om man er nødt til at overlade sine dyr i andres varetægt. Heldigvis passede de andre godt på mine dyr og sørgede for at de kom ind :) Joa har en smuk maske nu, hun har overholdt den aftale vi lavede da jeg fik hende, om at hun skulle have sådan en :D

Hun vandt en flot 2. plads i sin klasse, det er så flot at hun stadog kan på trods af et fjernet haleled og en knækket tand! Tofta vandt 1. plads og bedste handicap :) Lugh vandt ikke noget, men han belv lige babytestet ved at få lov at rende rundt hjemme hos Mette11 mens Anna var på gulvet. Han tog det bare SÅ flot, og snuste bare til hende, ellers lod han hende pænt være, dyyygtig dreng :) Så alt i alt er jeg super stolt af mine skønne dyr :)

Meep var ikke med da hun ikek var tilmeldt og også har redet sig en underlivsbetændelse :( Det er så en ekstra tur til dyrlægen i morgen siden det ikke er gået væk med behandlingen, men det var stadig dejligt at komme hjem til hende igen, manglede hende i weekenden.

Nanna

Ja, det var rigtig hyggeligt du kom og sagde hej til Keela, Anitta! :D Elsket er hun i hvert fald!

- Også selvom hun vandt "Dagens Bitch" :p Jeg kan nu ikke lade være med at være lidt stolt alligevel.

Udover det vandt ingen af de andre noget - men hvis Milo havde stillet op i alm angoraklasse i stedet for handicap havde han været i top 3. Grunden til at han blev stillet i handicap var pga. hans skæve næse, og næsen var den de trak allermest for! :( Det var jo netop derfor han kom i handicap. Så det blev jeg lidt ked af.

Men alle fik rigtig flotte point, og er meget stolt. Det var også en rigtig hyggelig dag - og tak for kage, Mette ;)

Dog måtte vi sidde MEGET klemt i bilen på vej hjem, da Beate absolut skulle vinde det store røde hus i lotteriet :D haha.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Sølvsten

Det var en rigtig hyggelig udstilling.

Fie Fiona Fuckhead vandt en flot 3. plads.

Da Christiana havde lagt et kæmpe arbejde i at finde sponsorer var der et kæmpe præmiebord og det var vi også heldige at vinde en del af.

Tak til alle for en dejlig dag.

Shamua

Vi vandt også lidt.
Pepsi fik en 1. Plads, Arya 2. Plads, Macto 3. Plads og Vanilla 3. Plads. Er bare så mega stolt, overrasket og glad for Vanillas placering, for jeg havde egentlig ikke troet at hun nogen sinde igen skulle vinde noget, og havde egentlig ikke tilmeldt hende fra start, men hun kom med i sidste øjeblik.
Er stolt af mine basser børn <3 

Vh. Marianne

stjernehuset

Først vil jeg sige at det var en rigtig flot udstilling - flot lodbord. Synd at Christiana blev så presset til sidst af den sure skid af en halvvagt.

For mit vedkommende var det en helt overvældende udstilling, selv om jeg har prøvet at vinde en del, så overgik denne udstilling hvad jeg tidligere har prøvet og jeg er utrolig overvældet og stolt af alle mine unger.

Alinea  - 3. plads i junior, pastel
SimSim -  3. plads i senior, vildtfarvet angora
Snutten - 2. plads i veteran, vildtfarvet
Simion - 1. plads i senior, vildtfarvet angora
Ace - 1. plads i junior, pastel  - Ace, ejer jeg sammen med Katrine Brunstedt
Sweetie - 1. plads i veteran, angora
Clover - 1. plads i sort og bedste sort
Tilde - 1. plads, vildtfarvet junior, bedste juior og champion
Camina Luna - 1. plads, bedste senior og BIS

Anne

Citat fra: Nanna Dato  5. Marts 2012, kl. 08:49
Ja, det var rigtig hyggeligt du kom og sagde hej til Keela, Anitta! :D Elsket er hun i hvert fald!

- Også selvom hun vandt "Dagens Bitch" :p Jeg kan nu ikke lade være med at være lidt stolt alligevel.

Udover det vandt ingen af de andre noget - men hvis Milo havde stillet op i alm angoraklasse i stedet for handicap havde han været i top 3. Grunden til at han blev stillet i handicap var pga. hans skæve næse, og næsen var den de trak allermest for! :( Det var jo netop derfor han kom i handicap. Så det blev jeg lidt ked af.

Men alle fik rigtig flotte point, og er meget stolt. Det var også en rigtig hyggelig dag - og tak for kage, Mette ;)

Dog måtte vi sidde MEGET klemt i bilen på vej hjem, da Beate absolut skulle vinde det store røde hus i lotteriet :D haha.

Tror du ikke det de trak med med næsen var næsefejl (angoraspecifikt?)

Men dine dyr skal nu nok snuppe noget næste gang, det ved vi jo de kan :D

Nanna

Citat fra: Anne Dato  6. Marts 2012, kl. 19:17
Citat fra: Nanna Dato  5. Marts 2012, kl. 08:49
Ja, det var rigtig hyggeligt du kom og sagde hej til Keela, Anitta! :D Elsket er hun i hvert fald!

- Også selvom hun vandt "Dagens Bitch" :p Jeg kan nu ikke lade være med at være lidt stolt alligevel.

Udover det vandt ingen af de andre noget - men hvis Milo havde stillet op i alm angoraklasse i stedet for handicap havde han været i top 3. Grunden til at han blev stillet i handicap var pga. hans skæve næse, og næsen var den de trak allermest for! :( Det var jo netop derfor han kom i handicap. Så det blev jeg lidt ked af.

Men alle fik rigtig flotte point, og er meget stolt. Det var også en rigtig hyggelig dag - og tak for kage, Mette ;)

Dog måtte vi sidde MEGET klemt i bilen på vej hjem, da Beate absolut skulle vinde det store røde hus i lotteriet :D haha.

Tror du ikke det de trak med med næsen var næsefejl (angoraspecifikt?)

Men dine dyr skal nu nok snuppe noget næste gang, det ved vi jo de kan :D

Nej, for de havde skrevet "deviated and deformed nose". Men det kan måske godt være de har ment næsefejl i forbindelse med angora - jeg tog det bare som hans skæve næse :p

Hvor er du sød :D Jeg er også meget stolt af dem alligevel, for de fik stadig flotte point, og var så tålmodige på dagen.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

lille_jill

Amina fik en 2. plads :D - og jeg begyndte at tude.
Chucky fik en 3. plads og 'dagens sovehjerte' :)

Ceciliaolucifer

Bilder från hela prisutdelningen finns på tamiller.se :)
tamiller.se --> galleri --> utställningar --> VIF prisutdelning 2012

Alla som vann pris finns med!