Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Blå mærker efter operation?

Startet af lille_jill, 21. Oktober 2012, kl. 17:49

Anne


lille_jill

Jeg hentede hende her for en time siden og der var hun ved at splitte det bur ad, som hun sad i :D Så det er en klar bedring :)
Såret ser ret bizart ud og ligner mest af alt et krater. Hun gider ikke have forbinding på, så jeg skal rense det med sterilt saltvand og putte noget creme på, som beskytter mens huden healer. Der er stadig rigtigt meget dødt hud og betændelse, så det bliver vidst en længere proces.

Alison kunne ikke udelukke teorien om en defekt varmepude, så det ville hun undersøge nærmere. Der kommer svar fra gårsdagens prøver mandag eller tirsdag.

lille_jill

#92
Nu glemte jeg lige at tage et billede før jeg smurte såret, men det er det hvide område som er åbent og hvor vævet er skåret af:


Sølvsten

det er så synd for hende. Kan.du holde chucky fra hende?

AlisVolatPropiis

Årh lille pusling altså :( stakkels stakkels lille Amina! :(

lille_jill

Citat fra: Sølvsten Dato 27. Oktober 2012, kl. 19:18
det er så synd for hende. Kan.du holde chucky fra hende?

De går sammen i løbegård. Men Amina er holdt op med at skrige af ham og vil hellere putte. Men hun kan bare smutte hen i den anden ende, hvis hun vil være i fred. Hun har også været ude og lege en halv times tid :)

mette11

Øv hvor ser det ikke godt ud  :( Håber da at hun er ok og at det snart blive bedre, for det ser helt ærligt grimt og ulækkert ud  :( Stakkels jer

NemoToft

Ej, hvor øv. Jeg håber snart det begynder at gå til helings siden, i stedet for afstødnings siden.  <3 <3
PS: varmepuden behøver ikke være defekt, for at lave en varme skade. Varmeskader kommer rigtig rigtig hurtigt.

Miliah


FerretParadise

Hvor er det bare forfærdeligt, men dejligt at hun har leget lidt, det er jeg glad for.
Krydser stadig fingre for, at hun kommer sig 100 %.
Ann Hillerslev.

Anne

Puha stakkels Amina :( Jeg håber da at du ikke skal betale for alt det her efterbehandling, hvis det viser sig at det har noget med varmepuden at gøre (og det lyder jo som et god gæt eftersom hun HAR ligget på varmepude og det er der såret er). Ikke for at kritisere Alison, for alle dyrlæger kan lave fejl, men nu er der jo meget der tyder på at det er det der er sket, og så håber jeg ikke du skal betale for det. Ligesom jeg virkelig heller ikke  håber det får større konsekvenser for Amina, end det allerede har (men det er godt nok også slemt nok! Fy for fanden Jill jeg synes godt nok snart du har været igennem nok!)

lille_jill

Kun fremgang herfra :)

Vi skulle lige smøre Amina ind her før, fordi hun skulle ud og lege. Hun gad for første gang ikke sidde stille under behandlingen, som hun ellers har taget helt fint. Tænkte at det måske gjorde ondt igen, men da jeg satte hende ned, så løb hun båttende væk og lavede sin første krigsdans i 10 dage :D
Vi skal op og have tjekket såret i morgen, så kommer der forhåbentligt lidt mere opklaring på hvad det kan skyldes.

Anne: har slet ikke turde tænke på regningen endnu  :X

mette11

CitatAnne: har slet ikke turde tænke på regningen endnu
Er hun forsikret?? Hvis hun er, så skal du huske at få en regning for det hele og hendes chipnr. skal stå på. Håber for jer at hun er forsikret, for så dækker den en hel del af det jo.

lille_jill


Stjerne

Nu ved jeg slet ikke om det er muligt for ildere at blive falsk drægtige, eller rettere sagt om det kan ske når de har implantat..
Men synes bare sårets udvikling kunne minde om de slemme tilfælde jeg har set af yver betændelse hos hunde?
Især eet rigtig grimt tilfælde endte også mere som et krater end noget andet, efter at dyrlægen havde været nødt til at fjerne dødt væv..

Som sagt, er jeg slet ikke inde i ildere på den måde, men fik virkelig den tanke da jeg så billederne i tråden..
Så tænkte jeg lige ville nævne det, også for at høre om det overhovedet kan lade sig gøre?