Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Evergreens Hexia de trix 01.06.04 - 13.04.10

Startet af PiaLyng, 14. April 2010, kl. 01:04

PiaLyng

Hexia fortjener en lang lang afskeds hilsen.
Hun var verdens mest fantastiske kælling ! Hun styrede drengene med hård pote og vidste da udemærket at hun var bossen i huset !

Husker da vi hentede hende hos Mette - vi havde gået med tanken om vi ville have en kæmpe fed basse dreng - men i stedet fik vi denne smukke skabning i hånden. Ingen tvivl! hun skulle med os hjem..
Det kom hun - hun fik sat os på plads - lærte os hendes grænser.

Nu har hun boet her i over et år - og det har været et fantastisk år !
Og dengang du vandt 1 første plads på Diu. Jeg var stolt.. Vi var stolte.

Ak ja.. Kan ikke få skrevet ned hvad du egentlig betød for os - men du fik hele smørren da vi fandt dig livløs i buret. Tog dig under min trøje for at varme din kolde krop og nusse dig for sidste gang.

Vi håber alle du har det bedre der hvor du er nu - og hils nu Freja fra os !
Vi savner dig allerede så meget !

-Hexia har haft lidt dårlig mave i weekenden og tabte sig lidt. Dog tog hun fint på da hun lige kom over i bur og slappede af. Vi havde i tankerne at ringe til dyrelægen i morgen og få hende tjekket igennem !

NemoToft


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

mette11


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Åh nej. :'(
Kondolerer mange gange. :'(

Jeg synes der er mange ildere vi må sige farvel til i disse dage, jeg kan ikke lide det. :(
Ann Hillerslev.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Stubba

Åh, det er jeg ked af at høre!

Jeg kondolere! :(
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lille_jill


Soelberg`s SUN ferret


Barky

Jeg kondolerer meget med Hexia.... :( Det er en rædsom oplevelse... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia


KariN

Kondolerer :(

Ann: Ja det er du ikke den eneste der syns :( det er skide uretfærdigt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie Stuhr


PiaLyng


Sådan her vil jeg huske hende bedst.
Som en en bestemt dame - som IKKE kunne li' katte :love:! (bedste billed af hende)