Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Den sidste rejse er påbegyndt

Startet af cibatuchsi, 13. Maj 2010, kl. 00:01

cibatuchsi

Da vi her til aften er ude og ordne jeres bakker ser vi at du ikk vil støtte på det ene bagben. jeg tager dig op og du bliver som smør i mine arme. ligger bare og kigger og trækker vejret tung. Sólvá spurgte om hun måtte sidde med dig men sagde du skulle ha fred. og heldigvis for det da. for da sólvá lige går i køknet efter noget får du kramper så du er ved at falde ud af mine hænder.  Lige nu ligger du på skødet af din madfar, savlen løber ud af munden på dig og din vejrtrækning bliver svære og svære.
Sólvá sidder ved siden af mig og er helt brudt sammen, du er/var hendes et og alt. og tror hun er lykkelig for at ha fået lov at være længe oppe så hun kan følge dig på din sidste rejse.

Kære Tulle ALDRIG finder vi en ilder som dig, du var vores første ilder og vil altid ha en stor plads i vores hjerter.
Vi vidste tiden en dag ville komme, men vi håbede og bad til at du ville blive hos oz i mange år frem. 

Alt dette er skrevet mens mine øjne kæmper for ikk at flyde over med tåre, men for søren det er svært.





AlisVolatPropiis

Åh Solva, Daisy og Steffen...jeg sidder her med tårer i øjnene og følger jeres ja smerte...det gør mig virkelig så ondt :(

Jeg er tom for ord...desværre....jeg ville sådan ønske jeg kunne finde de rette og fjerne lidt sorg...men jeg kan kun vente med jer...og trøste :'(

cibatuchsi

åhh trine der fik mig til at græde igen.
for hulen det gør ondt. og atse sólvá sidde der og græe er ikk til at holde ud:(

FerretParadise

Åh hvor er det bare forfærdeligt. :'(
Jeg ved heller ikke hvad jeg ska skriver. Jeg ved dog, at Tulle ved at I er der sammen med hende, og det gør hendes rejse lettere.
Puha.... Jeg føler virkelig med jer. :'(
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Det gør mig meget ondt :( - især for Sólvá.
Har set hvor højt hun elskede den lille pige, og husker at det var ilderen man ikke måtte tage, for så ville Sólvá jagte en.

Stort kram til jer alle.
Ved Tulle var mere end højt elsket hos jer alle !

Starshineferrets

åhh jag beklagar verkligen :( så ledsen för er och Sólvás skull :(

cibatuchsi


ilderhjemmet

Mange tanker og kondolancer til jer  :(
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Soelberg`s SUN ferret


KariN

Kondolerer mange gange :( det er aldrig nemt at sige farvel.. :(

Sender jer en masse varme tanker, ikke mindst til Solva
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11


lille_jill

Kondolerer. Hun var en skøn ilder og i gav hende et godt liv.

Shamua

#12
kondolerer mange gange  :(
jeg kan huske at sólvá stolt viste mig sin ilder frem på DIU. Det må jo ha været Tulle.

RIP søde ilder  <3

Vh. Marianne

Anne

Åh det gør mig ondt Daisy, for jer og Solva.

Snabeldyr

i det mindste skal det lille pus ikke være helt alene når rejsen er igang


mane tanker herfra
Stealing our hearts, then our sanity