Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Elskede Balti

Startet af RybergKlanen, 20. Maj 2010, kl. 23:55

RybergKlanen

Balthazar, min dejlige elskede Balti, min hoppebold, verdens sødeste, blideste og mest kærlige ilder dreng.
I går måtte vi gå den tunge vej til Lone, det hele gik så hurtigt og jeg var slet ikke klar til at sige farvel :(

4 år nåde vi at få sammen, du var ikke mere en et par uger gammel da jeg så dig første gang, og holdt dig i mine arme. Tusind tak til Rie (ilderfryd) for en helt vidunderlig dreng.
Du var noget helt specielt, og alle her hjemme tog mod dig med åbne arme, selv det gamle hvide monster (min gamle ilder pige Frida) blev en mor for dig når verden blev for stor og skræmmende.

Du blev hurtigt verdens dejligste dreng, så blid og kærlig overfor alle både to og fire benede. Du var altid med på leg og glade dage, og nød at hygge i buret med dine aller bedste venner Frida, Daimi og Baktus, min firekløver, verdens bedste ilder gruppe.

Men nu er det ene blad i min vidunderlige firekløver væk og er blevet til en trekløver :(
Du vil altid være i mit hjerte min lille dreng <3






Cille


Shamua


Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret


Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11


Black Diamond


KariN

#7
Kondolerer mange gange søde :( det er slet ikke fair, jeg sender jer en masse varme tanker..

Hvil i fred søde Balti, tak fordi jeg nåede at møde dig nogle gange, du er savnet
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill


FerretParadise

Kære søde Balti.

Ja du var virkelig verdens bedre dreng, noget så kærlig. <3
Vi har altid været venner, og selvom der nogen gange gik lang tid imellem vi kunne lege, så var du altid glad for at se os.
Du vaskede os altid, ja så meget, at det nogen gange kunne grænse til det lettere irriterende. Men kærlig det var du ihvertfald.
Vi kommer virkelig til at savne dig.. :'(

Luna & Zefyr.
Ann Hillerslev.

alvin


www.fraekkefritter.dk

Sølvsten


cibatuchsi

kondolerer mange gange:(

RybergKlanen

Tusind tak alle sammen.

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.