Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Balou - I dag siger vi farvel

Startet af Lena og Peter, 3. August 2010, kl. 09:55

Lena og Peter

Balou   :'(

Du kom til os med julemanden i 2008, efter en start hvor du havde været i kælderen om dagen, så Petra ikke kunne finde dig, og være ud om aftenen efter at Petra var kommet i seng.
Jeg vil aldrig glemme den jule morgen hvor Petra så buret i stuen. Hun gik stille der hen og så kom der ellers et glædes skrig da hun så dit smukke ansigt. Hele den jul var alle andre gaver lige meget, for hun havde fået sin en ilder... Hendes ilder.
Du blev med det samme Petras ilder. Hun var den eneste der rigtigt kunne kæle med dig, og over for hende fandt du dig i alt. Du lod hende sågar lege dukke med dig og du lå bare og sov i hendes dukkeseng.

Du var ilderen der gjorde at vi fik en stor interesse for ilder. Med din dejlige charme og på den måde du altid var klar til at lege på, fandt vi ud af at vi var en rigtig ilder familie.

På det sidste har vi dog vist at vi kun have dig på lånt tid, da vi ikke kunne finde ud af hvad der var galt med dig. Du blev ved med at tabe dig og på det sidste har du haft svært ved at styrer bagpartiet når du havde sovet. D. 18/7 faldt du ned fra en stol og slog de så meget at du næsten ikke kunne bevæge dig. Herefter kørte vi de en tur til Alison, så hun kunne kigge på dig. Hun fortalte at du have enten havde en nerve skade i ryggen eller en diskusprolaps. Du fik en indsprøjtning og så skulle du spise nogle pille. Da dette ikke har hjulpet på dig var beslutningen om at du ikke skulle lide mere endelig nem, men meget svær. Jeg tror de fleste ved hvad jeg mener.

Vi takker dig for den tid vi havde sammen og vi ville aldrig have været den foruden. Vi elsker dig utroligt høj.
Vi ved at dette er et hårdt slag for Petra og hun vil aldrig glemme dig.

Du må have en god tur over regnbuer, og vi ved at du vil finde nye venner der og Lavi samt at du vil vente på at, du en dag vil blive forenet med din elskede ven Laban igen, om forhåbentligt lang tid.

Jeg vil på forhånd takke alle der kondolerer og skriver i denne tråd, men jeg ved at der går længe inden jeg selv kigger i den igen. Det er simpelthen for hårdt.
Her er lige de første og sidste billeder af vores elskede Balou..   :'(







Kristine

Årh hvor er det sørgeligt :(
Får helt lyst til at græde når jeg læser det
Jeg kondolerer virkelig, er rigtig ked af det på jeres vegne, og at Balou skulle have sådan et hårdt liv :(
Men Balou er forhåbentligt et bedre sted nu, Det er ikke sjov at være igennem at ens elskede er syg og lider, og man håber på det bedste, nogen gange er der mirakler.. og andre gange.. ak.. Håber I klarer den selv om jeg ved det bliver hårdt.. Skulle også lige give et kondolerende båt fra Laban og Sabine
Ved næsten ikke hvad jeg skal sige :(

R.I.P. Balou

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Fuske

uha sidder helt med tårer i øjnene men sikken en smuk afskeds tale og selvfølgelig  er beslutningen nem at tage men  svær  at kapere. og uhhh når det er børnenes ilder bliver sorgen endnu større

jeg  kondolerer mange gange og vil sende lyse tanker til regnbueland idag
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

PiaLyng


Starshineferrets


A_M_T >Team Unique Ferrets<

øv hvor er det trist! kondolerer mange gange!

lille_jill


Eliza

kondolerer mange mange gange.. lille pus..  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

cibatuchsi

kondolerer mange mange gange.

Petra, lena og peter jeg føler virkelig med jer.
ens første ilder er noget helt specielt (er de andre også men i ved hvad jeg mener)
Balou hils tulle oppe på regnbuen og sig hun stadig er meget savnet herhjemme.

R.I.P

lussingen

Puha, jeg føler med Jer :(
Det er så forfærdeligt at skulle sige farvel, og jeg ved hvor ked af det ens børn bliver, så mine tanker går til Jer og Petra.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille


mette11


Barky

Øv hvor trist.... :( Jeg kondolerer... Han var ikke ret gammel... Hvor uretfærdigt.. :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia