Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Balou - I dag siger vi farvel

Startet af Lena og Peter, 3. August 2010, kl. 09:55

AlisVolatPropiis

kondolerer så meget...især til Petra :(

Soelberg`s SUN ferret


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

NannaMB

Aj hvor sørgeligt det er jeg frygteligt ked af. Rip

Anne

Kondolerer til jer og Petra!
Må jeg spørge om i fik ham obduceret for at finde ud af hvad det var med ryggen?

NemoToft

Hej. Alle mine tanker til jer. Mange knus Dolly.

Dark Crystal

#21
Kondolerer så mange gange til jer alle. Det er så uretfærdigt at de skal tages fra os i så tidlig en alder.
Vi sender alle vores største tanker til jer.
Ville ønske der var mere vi kunne gøre for jer.
Og i ved i altid kan ringe hvis der er noget.

ilderhjemmet

Mange kondolancer og tanker til jer og især til Petra

RIP Balou
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Mustela

Kondolerer mange gange, og håber Petra er ok..

R.I.P Balou

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Petra vil gerne sige mange tak til alle de søde ilder mennesker der har tænkt på hende... :love:

Vi vil også gerne takke jer... Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst prøvet noget der var så hårdt.
Vi savner han helt vildt, og det er mærkeligt at der ikke er en Balou der fisser rundt om fødderne på en, og vi har heller ikke nogle ilder i gardinerne... :'(

Vi ved vi gjorde det rigtige, men det gør stadigvæk ondt.

Vi håber du er sluppet af med dine smerter nu og løber rundt og leger på den anden side af regnbuer. Vi elsker dig Balou..  :love:

Sølvsten


Jeg nåede heldigvis at lære dig lidt at kende. For mig var du en rigtig ilder. Fuld af energi men samtidig kælen.

Balou jeg ønsker dig fred og kærlighed hvor du nu end er.

Masser af tanker og knus til Petra


Lena og Peter

Han var en rigtig ilder... Det er også derfor vi savnder ham så meget... Men det går heldigvis meget bedre, selvom man godt kan sidde og blive helt ked af det, når man kommer til at tænke på ham... :'(