Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Baby Cirka bye bye <3<3 :'(

Startet af Cirka, 2. November 2010, kl. 14:20

Cirka

Morgen-mus, sourkraut , krudt , Musetta , Rosetta, my sweet and sour , lille knut , Miss Mouse eller bare Cirka<3 Kært barn har mange navne , og det her er kun en brøkdel af dem , så baby cirka var rigtig kært <3
Men D 2 / 10 - 10 , for præcis en måned siden skete der en frygtelig ulykke som tog min lille skat fra mig .
Hun var den kærligste, dejligeste, smukkeste lille morgenmus , og hun betød hele verden for mig.
det har været den hårdeste måned i mit liv uden hende, jeg mangler hende i min hverdag .
Jeg kan slet ikk venne mig til at der ikk er noget lille krutugle der fiser rundt om mine fødder når jeg kommer hjem, eller når bare jeg sidder i min sofa , og hun ikke kommer op og står med for poterne på mine ben og kigger på mig fordi hun vil nusses . der er ikk nogen at være Wiiild med, og heller ikk noget der kradser på dørene, vælter ting, graver i min askebære eller stjæler mine toiletruller . jeg troede aldrig jeg ville savner de sidste ting, men det gør jeg :( Det værste er nok når man lige finder en trøje eller et eller andet som hun åbenbart har lagt på og man så kan lugte hende, eller den anden dag da jeg fandt en total flænset toiletrulle under min sofa ..Jeg havde kun hende så i kan nok forstå at det er tomt uden ..
Men hun fik en værdig beravelse og den smukkeste lille kiste, hele min sviger fam ( som oss eeelskede hende ) kom til begravelsen og jeg gravede et fint hul , med en dolk og de bare næver , lige midt i den park som hun elskede og kendte fra alle vores ture.
Jeg besøger hende tit, og når jeg går igennem parken forstiller jeg mig at hun løber rundt inde i buskene, som hun ikke måtte sammen med mig , da snoren ville blive viklet ind i grene og der jo kunne ligge glasgår eller kanyler. Så jeg håber at hun har det godt på den anden side og er sikker på at hun ved hun er elsket og savnet . Jeg vil Aaaaldrig nogensinde glemme min sourkraut, som var så speciel formig. Jeg havde alkdrig troede at jeg skulle få så tæt et forhold med en dyr, men hun var så personlig og så dejlig , og hun tog mit hjerte med storm<3 Puha, dert var dejligt at få det ud, og dejligt at få det delt med nogen som ved hvor meget sådan et lille kræ kan gå hen og betyde for en .
SÅ BABY CIRKA , MY SWEET AND SOUR , THIS IS THE LAST GOODBYE. jEG ELSKER OG SAVNER DIG MIN LILLE KRUDT <3<3 ALTID!!
Lige lidt billeder så i kan se hvor dejlig hun var .

Baby cirka Putter <3

De smukkeste små tegnefilms øjne <3

Skønhedssøvn på Mammi :)

So Sweet, but so sour <3<3




Cirka

jeg kan åbenbart ikk finde ud af det med billeder ,men hvis der er noget der gerne vil se hende. jeg har jo aldrig fået lagt nogle billeder ind, så  kan i gå ind på facebook Sisse frederikke Sørensen og se min Rip Cirka album , det er åbent for alle og hun er meget meget smuk, så det er værd at bruge 5 min på<3<3


Cille

Det er jeg da ked af at læse..håber du har det ok... og R.I.P lille cirka
Trøste kram herfra

Sølvsten


Cirka

Tak rokkie  sølvsten og Hanne .
jeg er slet ikk okay , men under omstændighederne går det vel bedre kan man sige .. det var sku lidt svært at hive op i det igen nu her , da jeg har forsøgt at lægge låg på en måned nu .. Men dejligt at få det delt , og Super dejligt at hun får den respeklt fra jer ..

KariN

Kondolerer mange gange :( det er aldrig nemt at sige farvel til en højt elsket ven
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Det gør mig ondt at læse :(
Jeg håber du snart vil være i stand til at tænke på hende med et smil om læben og en varm følelse i hjertet, og at sorgen vil fortage sig.
Kondolerer :(
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Cirka

Tusinde tak karin . Nej det er ikke nemt , men desværre sådan noget der sker :(
Men jeg vil sige at det er overraskende befriende at få det lagt ud her .
Og så varmer det hjertet at der nu er er flere end bare mig og min fam osv der sender kærelige tanker til hende. tak :)

Cirka

Tak til peewit og lussingen også.. det håber jeg også , det her hjæklper hvertfald meget på det .

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Cirka



Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.