Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Baby Cirka bye bye <3<3 :'(

Startet af Cirka, 2. November 2010, kl. 14:20

Anne

Nu ved jeg ikke hvordan hun døde, men jeg har selv mistet til en ulykke, og det er simpelthen så svært! Jeg blev meget trist af at læse dit indlæg, for det er tydeligt hvor meget du elskede hende og savner hende. jeg kender det kun alt for godt, hvordan man forestiller sig dem og nærmest kan se dem, men selv om det er svært nu så skal det nok blive bedre før eller siden.

Jeg håber på det bedste for dig, at du kommer ovenpå igen, men der skal selvfølgelig være plads til at sørge!

cibatuchsi

Det gør mig virkelig ondt at læse.
kondolerer mange gange

RIP

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er det dog trist, Kondolerer mange gange...

Cirka

#18
Tak Eliza cibatuchi amt og Anne . jamen det var kort sagt min kæreste der tabte et pokerspil ( de tunge metal kufferter ) ned på hende..
Og jeg tror at den har ramt på hendes hals for hun gispede lige et par gange efter vejret inden hun få sek efter døde i mine arme .. Så det var rigtig barsk, for man kan jo ikk la vær med at have skyldfølses, min kæreste var helt nede det første lange strykke tid. Og jeg var jo helt i panik og prøvede at gi hende kunstigt åndedrat og så ville jeg ringe  til dyrelægen , men det var self weekende så ku ikk komme igennem , så man går jo helt i panik. Og man tænker hele tiden at det var så unødvendigt , og det gik så hurtigt at ødelægge et helt liv.. Og hvis nu jeg bare havde sagt han skulle ligge det pokerspil et andet sted osv .. man kan blive ved med at punke sig selv .. Hvis dert nu bare var en naturlig død, så havde man kunne tænke at det er naturens gang og hun havde et langt godt liv, men hun blev ikk engang 2 år :(
så ja.. det var rigtig dramatisk, men jeg takker gud for at hun ikke lagde og led i flere timer og at det ikke var med blod ud over det hele osv. og ikke mindts at hun så hvor kede af det vi var og vidste at det ikke var med vilje.. og så lagde hun hos mig da hun døde og fik en værdig begravelse.. Så føler man at man har gjordt hva man ku sys jeg ..

Og så er det igen bare super dejligt at i er så mange mennesker der sender hende en kærlig tanke, tusinde tak for det <3

Anne


Sølvsten

Sikke en forfærdelig oplevelse for dig og din kæreste Du får lige en ekstra tanke herfra

AlisVolatPropiis

Hvor er det bare skrækkeligt, tragisk og forfærdeligt! du har min allerdybeste medfølelse. Det er især ikke nemt med uheld for man føler de kunne forhindres, og især med ildere gør man jo generelt en helt masse foranstaltninger for at forhindre det. Men alt kan bare ikke forhindres -hvilket nok er det allersværeste at komme videre fra :( Hun ved godt det ikke var med vilje, at hun var højt elsket :)


Jeg tænder et lys for den lille smukling i aften...og RIP Cirka.

AnneME

Kondolerer mange gange.. Føler med dig, har os ved en fejl gjort en af mine ondt :(
sender glade tænker. Håber i alle er okay

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Mustela

Også mange tanker herfra.

RIP Cirka, ingen tvivl om at din madmor elskede dig højt  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lille_jill


Bawa


Batman2007

R.I.P Cirka.  <3

Sender en masse varme tanker.. Det er aldrig nemt at miste.
Tænk positivt. :)
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Charlotte

Åhh hvor frygteligt. Jeg er ked af det på dine vegne.  :(

Du er velkommen til at komme på besøg her hvis du vil lege med et par stykker.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!