Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Albert min skat...

Startet af mette11, 16. November 2010, kl. 11:35

KariN

Søde Mette, jeg er virkelig ked af at du må igennem det her igen på alt for kort tid :(
Kondolerer mange gange :(
Jeg ved at du elsker dine drenge mere end noget andet og de har haft det allerbedste liv hos dig og Jonas. Jeg er helt sikker på at Albert ved at alt hvad du har gjort, blev gjort af kærlighed til ham.

Ja det er forbandet hårdt at man elsker sine dyr så højt, for det gør så forbandet ondt at sige farvel til dem.. Albert er sammen med "Mor"-Marius igen, ligesom det altid har været mening at de to drenge skal..

jeg tænder et lys for dem begge i aften, alle mine tanker går til jer
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Det gør mig så frygteligt ondt Mette. Jeg ville ønske jeg kunne gøre eller sige noget, men intet jeg kan gøre eller sige kan lindre din smerte eller bringe dine drenge tilbage.

Som jeg også har sagt før så er det fuldstændigt ufatteligt at det kunne komme så hurtigt som et lyn fra en klar himmen, men du gjorde alt det rigtige og gav ham det bedste farvel du nogensinde kunne. Når sorgen engang har lagt sig lidt og du begynder at kunne smile igen og have dage hvor du ikke hele tiden er ked af det, så er det den slags der gør at man kan finde ro og huske tilbage med glæde mere end med sorg.

Mustela

Kondolerer mange gange.

RIP Albert, sammen med din ven Marius  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11

Tak skal i have...

Nu når jeg skulle komme ud for at miste de to med så kort mellemrum, er jeg i det mindste glad for at det var Marius der døde først, da han var mere knyttet til Albert end omvendt. Men det er godt nok ikke nemt. Mine to børn! Som har været hos mig så længe og som jeg elskede overalt på denne jord på hver deres måde. De var så forskellige, men begge to ufatteligt dejlige.

Jeg ved helt ærligt ikke hvordan jeg skal komme mig over det her...jeg synes det er så uretfærdigt og meningsløst.  :(

Soelberg`s SUN ferret


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Cille

Intet man siger/skrive kan opveje bare et gram af den smerte man føler.
Så kort og godt...kondolere mange gange, og trøste kram herfra

AlisVolatPropiis

Jeg ville sådan ønske jeg kunne gøre noget :( jeg tænker sådan på dig mette...og på Marius og Albert...det er så forfærdeligt, uretfærdigt og ja...håbløst. Jeg er her...du skal bare ringe eller skrive...

Stort kram

Elskede Albert...hils ligeså elskede Marius og i ved i er savnede! <3 jeg tænder to lys i aften...et til hver af jer.

Julie Stuhr

Hvor er det trist :(
Jeg er virkelig ked af det på dine vegne.

mette11

Tak skal i have...jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort for at fortjene dette helvede...jeg kan slet ikke se nogen mening i dette og føler det som overdrevent uretfærdigt lige nu... :(

Marianne

Å nei Mette, kondolerer så mye  :'(

Noen ganger er livet så forbasket urettferdig, og det å miste to gullgutter på så kort tid skulle rett og slett ikke vært lov :( Det er overhodet ingenting jeg kan si som kan gjøre det bedre for deg, men en liten trøst var i hvert fall at det gikk så fort som det gikk. Det er tross alt bedre enn å gå uker og måneder med sykdom. Men sjokket blir jo desto større for de som sitter igjen dessverre. Jeg vet så alt for godt hvilken følelse du sitter igjen med nå, det eneste jeg kan si er at tiden leger alle sår. Forhåpentligvis vil du om ikke alt for lenge tenke på ham og alle de gode stundene deres med et smil, i stedet for å sitte med hull i hjertet.

Stor klem til deg  <3

Shamua


Vh. Marianne

Julie


Emils far

Min dybe medfølelse, jeg kan bare ane den smerte det må være at se sin elskede ilder blive syg og måtte sende ham over Regnbuebroen. Jeg kan bare ikke forstå at nogen skal blive rammet så hårdt, det føles så uretfærdigt.

Klem og trøst herfra,
Lars

mette11

Mange tak. Jeg fatter det heller ikke...jeg forventer hele tiden at vågne op og se Albert og Marius igen...men jeg ved jo godt at det ikke sker... :(