Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Din sidste rejse

Startet af FerretParadise, 26. November 2010, kl. 12:50

FerretParadise

Din sidste rejse.

Kære elskede skat.

Zefyr, min dejlige dreng, jeg savner dig.
Vores liv samme sluttede i dag, jeg kunne mærke på dig, at du ikke havde det godt. Og er der noget du fortjente, så var det at have det godt. Bedre end godt.
Jeg har elsket dig hele dit liv, du blev født hos mig, og aldrig har en ilder betydet så meget for mig, som du gjorde og stadig gør.
Vi har været på mange rejser sammen, jeg tror, at du må ha været den mest berejste lille ilder dreng i Danmark. Du var ikke altid så super glad for disse rejser, i hvert fald ikke når det var i bil. Men smart var du, du beklagede dig, og fik så altid lov til at sidde hos mig.
Nu er du rejst videre uden mig, den første rejse alene, men jeg ved, at du vil blive forenet med din elskede Luna. Det trøster mig rigtig meget, så ved jeg, at du ikke vil være alene.

Ord kan ikke beskrive min sorg, jeg føler mig så tom inden i. Jeg ser op på min væg, og der hænger du, et meget stor billede af dig, hvor du ser frækt ned på mig. Jeg får lyst til at kysse din snude, men jeg ved, at jeg bare vil ramme glasset som dækker dit ansigt.

Dine søde vingummi poter er i min nakke, og aldrig har min tatovering betyder mere for mig. Med den vil du altid være hos mig, ikke kun i mit hjerte og sind, men også på min hud.

Zefyr, Zefyren, PutteFyren, Poteværkeren, ja mange navne havde du, kære skat for fanden da, jeg savnet dig så skrækkeligt meget.

Vi obducerede dig, og ja, som vi havde regnet med, så havde du nyresvigt. Der var kræft i din nyre, og også i dine lymfer.

I dag havde du ellers en god dag, og jeg er glad for, at du var i godt humør på din sidste dag. Jeg håber sådan, at du vil tilgive mig, at jeg lod dig rejse videre i dag.


Her er vi sammen, dette billeder holder jeg rigtig meget af. Det er taget af Julia Beck på DIU 2010.

Jeg har uendeligt mange billeder af dig, men vil nøjes med disse tre, de der lige nu betyder så meget for mig. På dem kan man se, hvilken vidunderlig ilder du var.







God rejse min skat, vi ses om ikke så længe. Så kommer du her hjem igen, sammen med din Luna. Forenet i den samme urne. I var kærester hele livet, og bliver nu forenet igen i døden.

Farvel skat.
Ann Hillerslev.

lille_jill


Line


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Åhh nej hvor trist dog..
Kondolerer mange gange :'(

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Lena og Peter

Åhh Ann   :'(.... Vi ved jo hvor meget puttefyren betød for dig... Det er bare så kedeligt... Vi vil tænde et lys for ham i aften og sende mange tanker til både Zefyr og dig, og ønske ham en god rejse over regnbuen..
:'(

Vi kondolerer rigtig mange gange....  :(

R.I.P. Zefyr.... Vi ved at du allerede er meget savnet

Rokkie


lussingen

Kondolerer :(

Jeg ved du har taget den helt rígtige beslutning Ann, og hvis Zefyr kunne sige noget til dig nu, er jeg sikker på han ville sige "tak". Der er ingen tvivl om, hvor højt elsket han var. Han var en dreng, der gjorde indtryk på folk, incl. mig og min familie. Jeg er så lykkelig for, at vi fik lov til at passe ham da du var i Tyskland. Det billede der kører rundt i mit hovede lige nu er, da han kom ud af transportkassen hjemme hos os, og han bare sprang rundt og båttede, ja han hvæste sågar af mig. Det er sådan jeg vil huske Zefyr. Som en sjov, venlig, smuk og sød dreng, der var let at elske <3

God tur på rejsen Zefyr. Hils Luna på den anden side.

Jeg vil tænde et lys for Zefyr i aften.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

Beklagar så :( Han var en fantastisk iller.... vacker i både sinne och yttre med en fantastisk personlighet. Han är en av de illrar jag beundrat under lång tid innan jag ens hade fått tillfälle att träffa honom. Är glad att jag fick lov att möta honom så många gånger under det senaste året. Ingen tvekan om att han är en högt älskad iller som kommer att vara djupt saknad av sin matte, mig och alla som någonsin träffat honom. Sov sött Zefyren <3

KariN

#9
Jeg er tom for ord, jeg kan kun græde.. jeg kan ikke tro at hans dag til at tage afsted kom så pludseligt :(

Jeg kan huske første gang jeg mødte Zefyr, det var på en gå tur i frederiksbergs have for 3 år siden.. Jeg var dybt facineret af den her smukke og søde ilder dreng, der viste sin madmor uendelig kærlighed.. Man kunne slet ikke være i tvivl om at i to havde et helt specielt bånd til hinanden..

Han var en speciel dreng og der er ingen tvivl om at Zefyren elskede sin madmor lige så højt som du elsker ham søde Ann..

Zefyr er sammen med sin elskede prinsesse-Luna igen og du gjorde alt hvad du kunne for ham, han har haft det bedste liv hos dig, Zefyren hører ikke til andre steder end hos sin madmor,

Jeg har tændt et lys for ham og ved at han kigger ned til dig sammen med hans Luna
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Hvor er det bare trist at han måtte herfra nu... :( Verden er sgu så uretfærdig nogen gange. Jeg ved desværre alt for godt hvor ondt det gør og hvor tomt ens liv pludselig er...og der er bare ikke noget som hjælper! Ann - jeg er virkelig ked af at du også må igennem dette helvede nu...
Men uanset hvad er jeg helt sikker på at han havde det bedste liv han overhovedet kunne forestille sig og det er jeg sikker på at han er dybt taknemmelig for.

Eliza

Åh Ann jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. Jeg ved der ikke er noget der kan gøre savnet mindre eller lettere, men som du sagde til mig da jeg skulle sige farvel til min elskede dreng, så er det jo kun godt at det gør så ondt når vi skal sige farvel, for det betyder jo at vi holder uendelig meget af dem og at de var elskede..

Sov sødt søde Zefyren..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng


FerretParadise

Mange tak alle sammen.

Ja dette er bare en værre lortedag. :(

Idag er det faktisk præcist 5 mdr siden han fik fjernet den ene nyre, og da havde han ikke noget kræft i sig. Så det er godt nok kommet meget hurtigt, lorte sygdom.

Jeg synes mit hjem er så tomt lige nu, der mangler en meget vigtig brik, min elskede dreng.  :'(

Nu ser jeg bare frem til, at få Luna og Zefyr hjem igen, også selvom det bliver i en urne.
Ann Hillerslev.