Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Din sidste rejse

Startet af FerretParadise, 26. November 2010, kl. 12:50

Anne

Det er altid ekstra hårdt at se en tråd for et dyr man følte man kendte. Jeg har jo ikke været en del af Zefyrs liv, på samme måde som mange andre herinde, men alligevel følte jeg at jeg kendte ham, ud fra de mange tråde (ikke mindst billedtråde) jeg har fulgt ham i. Der var ingen tvivl om at han var en elkværdig og elsket ilder. De gange jeg har hilst på ham har han altid været godheden selv, og bare nydt at blive nusset, selv når det var en helt fremmed der holdt ham. Jeg kan faktisk huske den første gang jeg mødte ham på naturhistorisk træf, 2006 må det have været, og der var han lige nøjagtigt sådan, en puttefyr.

det gør mig virkelig ondt for dig Ann. Kan kun forestille mig hvor ondt det må gøre lige nu :(

Soelberg`s SUN ferret


Amazing Ferret

Kondolere  :(

Man har altid kunne mærke når du lavede en tråd eller snakkede om Zefyr hvor meget du elskede ham :(

FerretParadise

Hvor er I søde alle sammen, det betyder rigtig meget for mig.

Lige nu har jeg bare så ondt i mit hjerte, der mangler ligesom noget i det.  :'(

Jeg ved jeg gjorde det rigtige for Zefyr, men lige nu så savner jeg ham bare så skide meget.
Jeg ville give næsten hvad som helst, for endnu en nat med ham ved min side, hvor jeg kan mærke hans varme åndedræt imod min mave.
Ann Hillerslev.

Bawa

#19
Puha, hvor var det hårdt at holde tårerne tilbage da jeg læste denne tråd igennem.
Jeg tror vi alle ved hvor speciel Zefyr var og er for dig, så jeg er virkelig ked af det på dine vegne :'(

Jeg har tændt fem fyrfadslys - et for hver år Zefyr levede i. R.I.P <3

FerretParadise

Tusind tak Bawa for dine varme tanker og de 5 lys, det betyder meget for mig.

Jeg sidder selv og græder, og Juana kom lige fordi, og så slikkede hun mine tårer væk.
Hvad søren skulle jeg gøre uden mine dyr?
Ann Hillerslev.

Bawa

Det var virkelig så lidt.
Godt du har dyrene til at trøste dig med.
Ja, hvad skulle man dog gøre uden dem <3

Shamua

Hvil i fred lille Zefyr  :'(
Mine tårer vælter frem Ann, selvom jeg aldrig har mødt ham eller kender dig, så ved jeg at han betød ubeskriveligt meget for dig. Det kan man se i alle de tråde du har lavet med ham, din elskede Zefyr  <3 Han kan kun ha været den dejligste dreng.
Jeg er rigtig ked af det, på dine vegne.

God rejse lille fyr, og sov sødt  <3  :'(

Vh. Marianne

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Batman2007

Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

LordDoom

Kære sødeste Ann. Robert skriver ikke denne hilsen alene, da jeg nok har kendt dig bedst, de snart 4 år jeg har været i ilderverden. Håber at det er ok for Admins her at jeg skriver fra denne profil, bare denne gang.
Ord kan ikke fortælle hvor meget mit hjerte lider med dig lige nu. Jeg har nærmest været i koma siden jeg så din tekst på Facebook her til morgen. Jeg har slet ikke kunnet få det ud af mit hoved hele dagen. Jeg ved hvor meget Zefyr har betydet for dig. Du har fortalt så mange gange om det. Selvom jeg aldrig rigtig lærte at kende ham, så har jeg alligevel altid følt at jeg kendte ham, ud af din varme omtale om ham alle steder. Jeg håber inderligt du klare den, også selvom det er svært. Den næste tid bliver hård. Men husk på Ann vi er mange der holder af dig, og som gerne vil støtte dig igennem det. Her vil vi om ikke andet.
Det piner mig du er kommet til denne dag. Hvor Zefyr ikke er her mere. Men jeg er sikker på han er et sted nu i en stor have hvor han løber rundt og leger med Luna.
Kondolerer mange gange med dit tab Ann.
Tender et lys for Zefyr.
Tusind kram fra
Maria (og Robert)

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Sølvsten

Hvil i fred zefyr og mange tanker til dig Ann

Cille

Kondolere mange gange.
Ved hvor svært det er at slippe dem når man elsker dem så meget,som du har elsket Zefyr.
Han var jo for dig en ener og jeg sender dig de varmeste tanke <3

FerretParadise

Åh Maria det var meget smukt skrevet, tusind tak.

Og endnu engang tak til jer alle sammen, jeres varme ord og tanker, hjælper mig rigtig meget.

Jeg har lige været ovre og købe en masse slik, chips, dip og cola, for at trøste mig selv lidt.
Noget jeg ellers aldrig køber, når jeg er alene hjemme, men i aften har jeg sgu fortjent noget.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Suk....Zefyr.....smukke dejlige Zefyr....

Jeg husker første gang jeg så dig.....efter at have mistet min elskede Dante, og nu var på vej ind i et ildermiljø jeg ikke vidste fandtes....jeg var så imponeret...du var så sød...så smuk og så muskuløs i forhold til hvad jeg var vant til...jeg holdt dig på vej hjem i toget fra rie...og jeg husker det føltes som en stor ære...det var tydeligt du var din mors absolutte øjesten.
Ingen ilder tror jeg....har man været i stand til at følge så meget som dig...du havde en fantastisk personlighed, du havde humor, særheder -der kun bidrog til man holdt ekstra meget af dig. Du var en sjov, speciel og utroligt sympatisk ilder <3
En følsom dreng, men altid kærlig og glad for mennesker...

Zefyren der er SÅ mange minder....så meget at sige om dig....så mange minder, og så stort et tomt hul du nu efterlader en rigtig mange menneskers hjerter og verdenen...men allermest hos din elskede madmor.
Hvil i fred...sammen med din elskede Luna...aldrig mere vil en anden ilder komme imellem jer...du var elsket og dit minde vil leve videre hos rigtig mange mennesker...din flamme skinner hos mig i et lys.

Ann, mine tanker er hos dig...og et stykke af mig, føles som om det er hos Zefyren... :'( -kondolerer.