Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Et sidste farvel

Startet af LordDoom, 15. December 2010, kl. 04:14

LordDoom

Denne tråd har været svær for os at skrive. Meget endda. For uvisheden hele tiden, og vil nok altid være der. Men vi har besluttet at sætte William ind under regnbuebroen nu.

William vores kære og dejlige bamse dreng. Hvor ville vi ønske du var her i vores varme stue lige nu. Siden du stak af har vores hoveder været fyldte med spørgsmål og frygt for hvad der var sket med dig. Du stak af i maj 2010. Kun en uge efter du blev far til dit første kuld. Hvor ville vi ønske du havde nået at møde dem. Du havde været så stolt!
Vi føler os som verdens dårligste forældre for dig. Vi er så kede af vi har svigtet dig nu.
Selvom vi har prøvet at sætte annoncer i avisen og sat sedler op over flere gange, kontaktet politi, Falck og dyrlæger og mange andre i vores søgen. Og ledt time efter time de steder vi hørte nogen havde set en ilder, fandt vi dig aldrig.
Det knuser vores hjerter. Og tankerne køre inden i os hver dag flere timer, hvad der skete.

Kære William. Du var sådan en dejlig dreng. Vi elskede dig. Og det holder vi ved gud heller aldrig op med at gøre. For os var du unik.
Da du flyttede ind hos din mor i juli 2009, var du bare en lille gul brun pels bolt dengang. Men du var noget af det blideste hun havde mødt. Du bed aldrig nogen. Var aldrig sur eller ude på at skade nogen. Du voksede dig så smuk. Du var sådan en smuk dreng William. En dreng der kan være stolt af så mange ting. Dit smukke kuld du blev far til. Er sikker på du ville være så stolt hvis du vidste hvor dejlige børn du blev far til. Du nåede bare aldrig at se dem.
Da du forsvandt. Den dag du forsvandt. Forlod et stykke af vores hjerte os sammen med dig. Et stort stykke. Det stykke er et eller andet sted der ude. Og vores tanker kræser om dig hele tiden.
Tiden efter du forsvandt, har været utrolig hård. Især for din mor.
Som den gamle sang siger "jeg ville eje millioner hvis tåre var guld"

Vi ønsker inderligt at uanset hvor du endte dine dage, så vil du en dag kunne tilgive os vi aldrig fandt dig i tide. Selv kan vi ikke tilgive os selv for du er væk.

Men vi håber du vil finde godt over regnbuebroen. Vi stopper aldrig med at elske dig. Og der kommer aldrig en som dig i vores liv igen. Elskede dejlige William.

Tusind kærlige tanker og kys
Din Mor og Far

Her er de bedste billeder af dig.

Billedet fra din opdrætter Daniela fra Angoraferrtry. Du var så smuk allerede der.


Taget i 2009 af Julia Beck.


Taget af Julia Beck i efteråret 2009 – du var et halvt år der.


Din første tur i sneen taget i 2009


Dig i marts 2010


April 2010

De sidste billeder vi fik af dig






En lille film med dig

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Sølvsten


KariN

#2
Kondolerer mange gange med jeres tab..

Jeg kan slet ikke forstille mig hvor hårdt det må være at leve i uvished

Sender en masse varme tanker til jer og William
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Det må være ganske skrækkeligt, at leve med denne uvished, jeg kan kun gætte mig til hvordan I har det, for dengang en af mine var på frie fødder, blev den fanget igen efter 16 døgn.
De 16 døgn var et rent helvede, og ingen ting i forhold til med jeres William.

Så jeg føler virkelig med jer.  :'(
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Kære Maria og Robert..

Vi ved hvor hårdt det har været for jeg og vi håber at I med tiden vil kunne få lidt mere fred i Jeres hjerter...
Jeg har så meget jeg gerne ville skrive, men kan ikke få det ned på skrift... Jeg tror dog godt I ved at vi følger med Jer... :love:

William.. Må du hvile i fred og komme godt over regnbuen...  :(

Anne

kondolerer :( Det må virkelig være frygteligt ikke at vide hvad der er sket med ham, og ikke rigtigt kunne skrive en farveltråd. for hvad nu hvis..
jeg håber I kan få lidt fred med det.

Eliza

Kondolerer... Det må være så ufattelig svært at skulle indse at han aldrig kommer tilbage og uvisheden om hvad der skete med den lille stakkel.. Sende jer en masse varme tanker i denne kolde tid..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Rokkie


Shamua

Hvil i fred William...

Kondolerer!

Vh. Marianne

Barky

Farvel skønne William...

Du var en rigtig skøn ilder. Tak fordi at jeg måtte hilse på dig flere gange.
Jeg håber at din madmor og madfar vil kunne få fred i deres hjerter nu. Og nyde minderne om dig, i stedet for bekymringerne over hvor du blev af.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Kondolerer mange gange :(

Det må være så forfærdeligt, det I har oplevet. Jeg sender masser af varme tanker til Jer.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

LordDoom

Tusind tak alle sammen. Jeres ord varmer os rigtig meget. Vi har været så flove over vi aldrig fandt ham, trods alle de råd vi har fået siden vi mistede ham.
Det er svært at sætte en tråd op når man bliver ved med at håbe, og derfor er den også først kommet nu. Vi har ikke vidst om vi overhovdet skulle ligge en ind.
Men i sidste ende så er vi sikre på vi ikke få vores kære Willy igen :'(

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

cibatuchsi

Kære robert og Maria.
i ved hvor ondt det gør mig at Willy ikke er hos jer mere. og ja et lille håb i mig bliver også ved at sige at han kommer hjem igen. men man må jo erkende at han jo nok ikke gør det. :(
i ved hvor vi er. ;)
mange knus fra os herhjemme

ilderhjemmet

#14
I har intet at være flove over, er sikker på i har gjort alt hvad der har været i jeres magt for at finde willy

Det gør os ondt at han aldrig blev fundet og håber at han har det godt hvor han er nu

Smukke William RIP  <3


Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet