Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

10.03.2009 - 07.01.2011 <3

Startet af Bawa, 7. Januar 2011, kl. 16:44

Bawa

Kære Kumo.
I dag var den dag hvor Steffen og jeg var blevet enige om at tage dig med til dyrlægen igen. Denne gang ikke for at få dig tjekket eller vaccineret. Nej denne gang skulle blive din sidste gang.
At ringe til dyrlægen og bestille tid føltes som at sætte en fast tid på din henrettelse og jeg brød sammen. Men nu var der bestilt tid og jeg kunne ikke andet end tælle vores sidste sekunder sammen. Når du kiggede op på mig var det som om du prøvede at trøste mig og fortælle at det hele var okay. Men at kigge ned i dine store blågrønne øjne, gjorde bare skyldfølelsen endnu større. I dag så du bedre ud end du havde gjort dagen før, men alligevel vidste jeg at, at håbe på at du ville blive rask igen, var som at håbe på øjeblikkelig verdensfred. Jeg vidste jo godt at denne dag ville komme. Jeg troede virkelig at jeg havde forberedt mig. Men jeg tror alligevel aldrig at man rigtig kan forberede sig på den slags.
Du lå i mine arme og sov ind. Jeg føler at jeg har taget dit liv. Dømt dig til døden. At det hele er min skyld. Aldrig før har jeg følt så stor en selvbebrejdende følelse, som jeg gjorde i det sekund sprøjten kom frem. Nu sidder jeg herhjemme og græder snot, velvidende om at du aldrig kommer tilbage. Inderst inde ved jeg godt at jeg gjorde det eneste rigtige – og at du ikke dømmer mig for det. Men Kumo. Min kære lille Kumo. Jeg savner dig så forfærdeligt meget. Tårerne har ingen ende.

Jeg husker da jeg så dig første gang. Du var den mindste i kuldet. Den eneste Silver. Jeg faldt for dig ved første øjekast, og måtte bare have dig hjem. Du var stærkt underernæret, men det vendte hurtigt da du fik den rette kost og den kærlighed du fortjente. Du voksede op og blev en stor og dejlig dreng. Men du var også altid en stille dreng. En dreng som elskede alle, selv dem der ikke brød sig om dig. Du var den første Emi knyttede sig til. I lå sammen i morges, - og inden vi kørte, kiggede hun på mig som om hun vidste hvad der skulle ske. Lige nu ligger hun i den køje i altid delte. Jeg er sikker på at hun savner dig mindst ligeså meget som jeg gør.
Jeg ville ønske det hele bare var et rigtig slemt mareridt, og at jeg snart vågner op og kan se dig lege med de andre igen. Men det sker ikke, og det piner mig virkelig........

Du er i mit hjerte, i min sjæl og i mit sind. - jeg vil elske dig for evigt! <3






Amazing Ferret

Åhhhhhhh kære Kumo....du var så dejlig  <3 Jeg er glad for jeg lærte dig at kende

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne søde <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Soelberg`s SUN ferret


Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Anne

åh nej :'( Jeg kunne hellere ikke holde et par enkelte tårer tilbage da jeg læste dit indlæg. Jeg kan bare føle din smerte helt ind i det inderste, og jeg ville virkelig ønske der var noget jeg kunne gøre eller sige for at gøre det bedre.

Billederne er af en ufattelig smuk dreng, og så blev han kun knap 2 år, det er simpelthen bare ikke ret færdigt!!

Må jeg spørge hvad han fejlede?

Det gør mig virkelig ondt Anja :(

Line

Hvor er det trist... Krammer og tanker her fra

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Bawa

Tusind tak alle sammen. Jeg er helt opløst, og tårerne vil bare ikke stoppe.
Og til Anne - Han havde kræftknuder i maven. Især i og omkring tarmene :'( ................

lussingen

Kondolerer mange gange :( Jeg er helt sikker på du har truffet den rigtige beslutning for din dreng. Det er jeg sikker på han er dig evig taknemmelig for. Det er vores ansvar at tage os af vores elskede dyr hele deres liv, men også vores ansvar at hjælpe dem når livet lakker mod enden. Masser af tanker herfra.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Vi kondolerer rigtig mange gange..

Det går os rigtigt ondt...  :(

Starshineferrets


Mimse-mia

:´( fælder en tårer på dine vejne søde :( øv øv øv

God looked around his garden
and found an empty space
he then looked down
upon the earth,
and saw your tired face.
he put his arms around you
and lifted you to rest.
God's garden must be beautiful
he always takes the best.
he knew that you were suffering
he knew you were in pain
he knew that you would never
get well on earth again.
he saw the road was getting rough,
and the hills were hard to climb.
so he closed your weary eyelids,
and whispered "peace be thine"
it broke our hearts to loose you
But you did NOT go alone,
for part of US went with you
the day god called you home.


sov smukt
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Snabeldyr

Kondolere
Det er så synd når de kun bliver 2 år
Stealing our hearts, then our sanity

Shamua

:'(
Ord kan ikke beskrive den smerte jeg føler, og jeg ved du har det en million gange værre end jeg  :knus:

Jeg har nægtet at græde for ham før nu, jeg forsøgte at være stærk for dig muds, men nu kan jeg ikke mere.

Men jeg er stadig lige her for dig Anja, så bare ring når du er klar, eller bliv ved med at skriv..

Nu er Kumo kommet videre og han har det godt igen. Sov godt elskede, smukke, fredelige, dejlige skabning. Du er elsket og savnet  <3

Vh. Marianne