Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

10.03.2009 - 07.01.2011 <3

Startet af Bawa, 7. Januar 2011, kl. 16:44

PiaLyng

Gør mig så ondt Anja :(.
Og hvil i fred, smukke Kumo!
Glad for jeg nåede at møde dig!

Vi tænder et lys for ham i aften.

lille_jill


Anne

Citat fra: Bawa Dato  7. Januar 2011, kl. 17:06
Tusind tak alle sammen. Jeg er helt opløst, og tårerne vil bare ikke stoppe.
Og til Anne - Han havde kræftknuder i maven. Især i og omkring tarmene :'( ................

Hvor forfærdeligt :( Men så måtte i jo også tage denne vej før eller siden. Det er bare så svært at sige hvornår det er nu...

Cille

Kondolere Anja, og jeg sende de varmeste tanker til dig.
Du ved hvor vi/jeg er hvis du for brug for det...kæmpe trøstekram herfra <3

Mustela

#19
Mange varme tanker og kondolancer herfra  :( -og et stort kram til dig Anja  <3

R.I.P Kumo

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

A_M_T >Team Unique Ferrets<

 :(Ahr kondolerer mange gange.. Hvor er det dog frygteligt. Mistede selv min første ilder 1 år gammel til kræften så forstår udemærket hvor ked af det du er, og hvor hårdt det er at værer den der skal tage beslutningen om at det er slut!

Hvil i fred søde Kumo!

ildmar


Stephanie

Kondolerer mange gange med dit tab. Selvom vi ved at vi gør hvad der er bedst for vores kære ildere, så gør det desværre ikke smerten ved at miste mindre :(

Jeg tænder et lys for Kumo sammen med de andre lys på ildere der er gået i forvejen.

Barky

Kondolerer med Kumo...
Det var et frygteligt kort liv han fik... :(
Han var en meget smuk ilder synes jeg.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stubba

åh, hvor er det forfærdeligt. Jeg kondolere! Sidder med tårer i øjnene lige nu og synes virkelig det er forfærdeligt og uretfærdigt. Anja, du ved du altid kan skrive og ringe til mig, men selvom dette er et tilbud der altid står ved, vil det ikke ændre din sorg :( .. Han fortjente ikke at skulle over regnbuen allerede, men hans dage var talt .. så det var det helt rigtige at gøre, selvom det gør ondt! Jeg ved hvor ondt det gør på dig, mus. For så meget som du elsker ham, så meget er jeg sikker på at han også elskede/elsker dig! Uden tvivl - hvordan kan man andet.
Jeg er så glad for at have mødt ham - og han var virkelig en dejlig dreng! Men som vi også snakkede om, da jeg var hos dig .. At han var ret tynd og at det desværre nok var det bedste at gøre. Og selvom man har prøvet at forberede sig, er det aldrig nemt - aldrig.

Kumo .. Kumse .. du vil altid være elsket og savnet! <3
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

kondolerer mange mange gange.
ved hvor hårdt det er at miste.

R.I.P du smukke dreng


Lenac

Kondolerer, det er aldrig en rar beslutning at tage, heller ikke selv om man ved det er for det bedste  :(
xoxo Malene <3

LordDoom


Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne