Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

2 nye engle har krydset regnbuen

Startet af katja, 30. September 2011, kl. 09:46

katja

Freja 01-04-08 til 29-09-11



Herman 31-07-08 til 29-09-11




freja min lille glade pige, trods utallige dyrelæge besøg og undersøgelser tabte du dig meget, du vejet til sidst kun 290 g ikke at du var en stor pige normalt men du stoppet med at spise, vi kørte til dyrelægen, og de kunne ikke finde en forklaring, så ja vi måtte sige farvel i går, , håber du har det godt der hvor du er nu, du er og var meget elsket, mit lille flaske barn, du kom i den dyrehandel hvor jeg arbejdet og var alt for ung tror 7 uger, jeg tog dig og din søster med hjem og flasket jer lidt , meningen var i begge skulle tilbage til dyrehandlen, men det kunne jeg ikke så jeg købte jer begge, desvære skulle du alt for tifligt her fra
du var helt speciel, aldrig har du bidt og du var altid i godt humør, elsket alle store som små,og skulle altid ligge i nakken af os eller i en hætte trøje, mens du nulret os i håret, og kysset og i nakken, du vil altid have en helt særlig plads i mit hjerte, mange tåre er trillet ig vil trille de næste par dage dage, men nu har du fred og hermand fulgte dig videre til regnbuen,


Herman min dejlige smukke dreng, så blev det desvære også din tur til at skifte adresse, du fik konstateret en knude i buen for 4 uger siden, den var lille, så dyrelægen mente du saktens kunne få noget tid her på jorden, men i går da du skulle ha dit tjek, var den vokset rigtig meget, den var nu lige så lang som en tommenfinger og lige så bred, og dyrelægen mente det var bedst at give dig fred inden den ville trykke på dine indre organer

du var en glad dreng der altid gik klukkende om kring, du hoppet op i vores arme, og ville bare putte og nusse, du var så blid og kærlig og da jeg så dig første gang gik du over og stillet dig på mine sko, og skulle op, gud hvor var jeg bare forelsket,

det trøster mig dog lidt at dig og freja sammen kunne tage over regnbuen, men nøj hvor var det hårdt at sende jer afsted, i var meget elsket mine små dejlige engle, håber i har det godt der hvor i er nu,


ejer af 7 dejlige trolde,

Lena og Peter


Shamua

#2
Kondolerer mange gange. Sov godt farmand og Freja :'(

Vh. Marianne

lizzy171002


R.I.P. Freja

Mustela

Mange kondolancer herfra, hvor er det trist at læse  :(

R.I.P begge engle  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Amazing Ferret


Mewz

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Bliver så trist hver gang jeg læser en af disse tråde. Det er en konstant reminder om at vi skal nyde vores dyr mens vi har dem. Mange tanker herfra :( R.I.P

katja

tak alle sammen, gud hvor jeg savner dem :(
ejer af 7 dejlige trolde,

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

SaraJ


Sølvsten


ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Louise V