Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Zamira fylder 2år :D

Startet af Line, 21. April 2010, kl. 00:38

Line

:sang: I dag er det Zamiras fødselsdag
hurra, hurra, hurra
Hun sikrer sig en gave får som hun har ønsket sig i år
med dejlig efa o-olie og Crossys til...

:tillykke:

For bare to måneder siden havde jeg aldrig troet at jeg ville komme til at fejre denne dag for dig, men du klarede skærerne endnu en gang, og løber nu rundt og leger som om du aldrig havde fejlet noget.
Når du sådan løber rundt og er glad kan jeg slet ikke forstå at det er 2 år siden du kom til verden. Jeg føler at jeg hentede dig i går, selvom vi har været så meget igennem sammen.
Glemmer aldrig første gang du var ude at gå på min mors terrasse. Du lagde dig på ryggen med tungen ude af munden i flere minutter. Det var simpelthen så morsomt at se på, og jeg ved at du har bragt mange andre end mig et smil på læben over den handling. :D
Når vi går tur udenfor er du utrolig interesseret i hvad der sker omkring dig, specielt lyde kan få dig til at stå stille i lang tid, men når så du finder ud af at næsen vender hjemad, kan jeg dårligt nok følge med dig. Du piler af sted, og du ved udemærket hvor du skal hen. Selv når vi besøger min mor kan jeg ikke snyde dig forbi hendes hus. :D

Da Yéyé kom til i efteråret bestemte du i den første tid, men da du blev syg tog Yéyé over med jernhånd. Derfor var jeg nødt til at skille jer ad, men du kan tro at Yéyé savnede at putte med dig. Hun var så glad når hun kunne lege med dig, at det tog totalt overhånd, og du bakkede helt ud. Nu da du er rask og I bor sammen igen er Yéyé blevet sig selv igen. Kan se hvor meget hun nyder når du gider lege med hende, og når du acceptere at hun kravler ind i soveposen til dig.
I to spiller faktisk rigtig godt over ens i mange situationer, som fx. når I får mus. Du slår den ihjel og Yéyé spiser den.

Jeg håber at du lever hos mig i lang tid endnu, for hverken Yéyé eller jeg kan undvære dig. <3

Zamira min fis, jeg elsker dig  <3


Billede taget af Pernille Faurholt






Billede taget af Hanne Cilleborg




Barky

tillykke med hende Line.. Jeg ved hvor meget det betyder for dig, at få lov til at fejre hendes fødselsdag. og jeg er virkelig glad for at hun er frisk nok til at fejre den med dig. Det må være en fantastisk gave for hende at hun stadig får lov at nyde livet med dig og Yéyé ved sin side.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Stort tillykke til den fine dame...håber i får en rigtig god dag og mange flere år sammen.
:tillykke:

lussingen

Tillykke med din søde fine pige. Jeg håber I får mange gode år sammen, det er tydeligt at mærke, at hun er højt elsket. Og ja, det billede hvor hun ligger på ryggen har jeg grinet af rigtig mange gange, det er virkelig godt :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stort tillykke med fødselsdagen Zamira. :) :tillykke: :surprise:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Grattis til den söta tösen! Härligt att hon fortfarande tuffar på! Hoppas ni får ha många födelsedagar ihop!

Sølvsten

#6
Rigtig  <3 lig til lykke med Fødselsdagen Zamira.


KariN

Stort Tillykke med den smukke pige :D

Jeg kan huske da Zamira var lille og i var på besøg hos mig, hun havde rigtig meget krudt i bagdelen :D så meget at Cassie faktisk syns det var lidt farligt at lege med hende ;)

Jeg håber du får en rigtig dejlig dag sammen med madmor og Yéyé :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

#8
Stort tillykke med Zamira  :)

Jeg kan ikke se billederne  :(

Shamua

#9
Tillykke med hende :D

og ja, det billede har jeg godt nok også grint meget af!...  :lol:

Vh. Marianne

ilderhjemmet

stort stort tillykke med smukke Zamira - båt båt båt
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

alvin

Tillykke med fødselsdagen Zamira <3 <3 <3  :gave:

www.fraekkefritter.dk

Anne

Tillykke med hende! En 2 års fødselsdag er normalt ikke noget særligt, men det må man sige at det er i dette tilfælde. HVor er det folt at hun har hængt på og at det går fremad med hende. Zamira er en rigtig smuk og dejlig ilder, og jeg er glad for at jeg har fået lov at møde hende, selv om det kun har været få gange.

Jeg tilslutter mig håbet om at hun har mange gode år tilbage

Eliza

Stort TILLYKKE med din seje pige  :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill