Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gamle fede tysker!!

Startet af Barky, 24. April 2010, kl. 12:51

Barky

Stort tillykke med din 2 års fødselsdag Maleika.. Jeg kan jo godt lide dig lidt alligevel.  :P

I aften når jeg kommer hjem skal vi rigtig hygge os to.. Vi skal ligge og dase på sofaen og se en film, og så tror jeg vist lige at jeg finder noget lækkert kød frem til dig. <3



Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Tillykke med dagen smukke-pigen :D Håber du får en rigtig dejlig dag sammen med madmor og de andre derhjemme :D

Tænk at du allerede er 2 år, tiden går godt nok stærkt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Et stort tillykke med din søde tysker-pige :) Hun ser da bare dejlig og skøn ud. Jeg håber I får en rigtig hyggelig eftermiddag og aften!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

alvin


www.fraekkefritter.dk

Eliza

Tillykke med din alt alt for lækre pige..  :tillykke:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Hej MOAR...

Stort tillykke med fødselsdagen.  :tillykke: Håber du får nogle gode gaver og noget lækkert kød  :dans:...kommer du snart og besøger mig mor?? Eller inviterer du til fødselsdag?? Jeg kan nok ikke opfører mig pænt  :-$, men jeg vil godt komme på besøg alligevel...

Og mor, hvis nogen kalder dig gammel og fed, så kommer jeg og bider dem!! De skal snakke pænt om dig...du er tysker, men derfor lever du jo ikke af pølse og øl vel?? Og 2 år er ingen alder for en mor!! Du holder dig jo godt og passer på figuren!

Båt-båt Mallow

Cille

#8
Stort Tillykke med hende :dans: :tillykke:

AlisVolatPropiis

#9
TILLYKKE Mooooar....

Men hva er fødselsdag? hvad er alder? og hvorfor fejrer man det? bør mn ikke være ked af livets timeglas rinder ud, og er fødseldag egentlig ikke bare en måde at skåne sig selv for denne fatale fact? man siger man fejrer sit liv, men er det ikke mere ens nærmerestående død? Hvad er livet egentlig? udover en masse endeløse bolde der triller forbi en og mus der fortæres? er det en meninge? er meningen med livet at lade sig nusse for at tilfredsstille sit menneske? vi elsker vores mennesker, betyder det noget? elsker de os? hvad er kærlighed? er det at rende efter en bold, lege, være glad? eller lade sig røre ved og slikke på? hvorfor bliver vi elskede? hvorfor dør vi? hvorfor bliver vi ældre? hvis kærligheden er evig, hvor bliver den så af når det er slut?


Nå men...tillykke mor...selvom det er ganske ligegyldigt -livet ender jo alligevel, ligemeget hvor mange bolde man jager og raske lege man deltager i...

Thlayli....

Jeg har også skrevet et haiku til dig

Moder fødsel os begge
tillykke i dag til os
dødstanker

Barky

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

*griner af Trine og Mette*

I er sq nogen fjollede hvalpekøbere... :P
(med hver jeres fjollede hvalp - match made in heaven)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Brormand tag dig lige sammen og styr dit filosofiske trip! Mor har fødselsdag og så skal du sgu da ikke fortælle hende at hun er på vej i graven!! Tag dig lige sammen!

Mor - du skal ikke høre på brormand...han bor sammen med hende der psykopat/log-damen som åbenbart har ladet nogle filosofiske bøger ligge frit fremme!
Du skal bare nyde dagen og ikke tænke på alle de ting brormand snakker om! Dræb nogle bamser, spil med en bold og æd en masse kød! Det er livet!! Så simpelt er det! Og så smid dig i armene på din madmor når du bliver træt...man skal bare nyde livet og ikke tænke for meget!

Båt-båt Mallow.

AlisVolatPropiis

Mallow din livsglæde og glød er uforlignelig, men forgængelig i livets univers...min madmoders bøger er blot ringe inspiration -sammen med Tokio Hotel...til mit sinds mørke og kringlede kroge....

Barky

Kære Mallow og Thlayli

I er så søde mine dejlige hvalpe. Tusind tak for jeres lykønskninger. Jeg glæder mig over at jeg om ikke så længe kan ønske jer tillykke med jeres første fødselsdag.

Mallow min skønne lille damp-pige. Du kan tro at jeg nyder min dag, jeg glæder mig til at komme og besøge dig i dit eget hjem, og til at møde dine venner og din hvalp. Men selvfølgelig er du også meget velkommen her, du vil altid have et hjem her lille skattepige.

Thlayli - dit fjollehoved. :) Det er vidunderligt at have fødselsdag, det betyder at man har haft et helt år med: leg, glæde, mad, kød, hygge, putteri, udstillinger osv. Og for mig er det noget helt specielt at tænke tilbage på mit foregående år, jeg fik jo mine 3 dejlige børn. Som jeg for intet i verden ville undvære. Så nyd livet min dreng, læn dig tilbage og smil til tilværelsen. For vi har det rigtig godt. Og vi vil altid have hinanden. Kommer du snart hjem og besøger din gamle mor?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne