Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tillykke til verdens dejligste "kælling"

Startet af lussingen, 23. April 2011, kl. 14:55

lussingen

I dag fylder vores elskede kælling 4 år :dans:
Søde Inani-pige. Vi ønsker dig et kæmpe stort tillykke med de 4 år :) Du er vores bandit-pige, der er fræk som en slagterhund :ja:
Du er dog blevet noget blidere med årene. Da du kom her for snart 3 år siden, bed du som ind i hel....! Det gør du som sådan stadigvæk, forskellen er bare, at du nu kun napper :fnis:
Du har en fantastisk humor, og du kan altid få os til at grine. Du sætter en ære i at gnaske i alle de gæster der kommer i vores hjem, noget du nok aldrig holder op med. Og ved du hvad? Det behøver du heller ikke, for så ville du ikke være vores elskede kælling <3
I dag har du fået gave, der er blevet sunget fødselsdagssang for dig og du har været ude og gå tur.
Vi glæder os til flere fantastiske år sammen med dig!
Her kommer lidt billeder af dig:





Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa


Amazing Ferret


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Tillykke med din lille søde stride "kælling"  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter


FerretParadise

Hej dejlig kælling.

Stort tillykke med din fødselsdag, hvor er du bare heldig, at du bor hos så sød en familie, der fejre din dag på denne flotte måde.
Jeg har bestemt aldrig sunget for mine dyr når de havde fødselsdag.

Jeg synes du er skide sjov, og jeg håber da heller ikke, at du vil holde op med at gnave i mig.

Knus fra Tanti Ann
Ann Hillerslev.

mette11


Shamua


Vh. Marianne


lussingen

Tusind tak for de søde hilsner til Inani <3

Tanti Ann:
Du er en af mine ynglings-bide-mennesker <3 Jeg kan godt lide at bide i dig, for du bliver aldrig sur på mig :fnis:
Ja, herhjemme synger de skøre mennesker for os når vi har fødselsdag. Så står der sådan 3 tosser og skråler, og tro mig, det lyder ikke kønt :X
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Forsinket tillykke til dig kælling (hm det var mærkeligt at skrive)

lussingen

Citat fra: Sølvsten Dato 24. April 2011, kl. 08:33
Forsinket tillykke til dig kælling (hm det var mærkeligt at skrive)

:fnis:Jeg kender godt den følelse :fnis: Men det er simpelthen det ord der dækker hende bedst. Og tak for hilsnen :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Ej altså....forsinket tillykke til den smukkeste kælling :D

-Håber du havde en fantastisk dag :D

Barky

Også et forsinket tillykke fra mig af! :D

Jeg håber at du havde en vidunderlig dag Inani!! :D :D :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia