Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vildbassen Malzilla fylder 3 år

Startet af Barky, 24. April 2011, kl. 13:05

Barky

Lille, buttede, charmerende, søde, sjove, underholdende, underlige, sindssyge Maleika har fødselsdag i dag.. :D
3 år bliver mit lille ønskebarn, min søde lille frankfurter med den dejlige personlighed.

Malzilla, Mor-leika, Pølsetyskeren, Frankfurteren, Mali-Maleika, Legebarnet...
Tillykke med din fødselsdag! :D Den skal vi nok fejre på bedste vis herhjemme. Der ligger kyller til optøning, og vi tager nok en tur i haven når der er kommet lidt mere skygge..  ;)

Her er lidt billeder fra sidste weekends tur i haven.














Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Stort tillykke med fødselsdagen smukke pige.  :surprise:
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Et stort tillykke med dine skønne tøs...  :love:

lussingen

Tillykke til smukke Malleika. Jeg er sikker på hun får en forrygende dag sammen med sin madmor og sin veninde Zallie :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Tillykke Mooooar :D du er den smukkeste moar i verdenen og madmor siger også du er noget helt specielt :D -selvom du kan være en omklamrende psykotisk overbeskyttende krævende møgmor... :P

Båt båt sortesønnen

Shamua


Vh. Marianne

Barky

Tak skal I have... :D Maleika har indtil videre haft en deeeeejlig dag.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Lieber Mutti.
Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag. Hoffe, Sie hatten einen wirklich guten Tag und habe einige gute Gaben ... :surprise:

But-but Mallow Ihr immer süße Tochter <3

Barky

*GGGG* Mette og Mallow..! Tossehoveder.. :D

Maleika siger "Danke"... (for det er vist det eneste hendes ejer kan på tysk)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


KariN

Et forsinket tillykke til den skønne pige :D

Jeg er overbevist om at hun havde en rigtig dejlig dag :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Også et forsinket tillykke herfra.

Hun er godt nok smuk

mette11

CitatMaleika siger "Danke"... (for det er vist det eneste hendes ejer kan på tysk)
HAHA...har du hørt om google translate?? Fantastisk opfindelse...(og jeg er så elendig til tysk at jeg ikke ville ane om det den foreslår er korrekt eller ej!) :fnis:

Eliza

Lige et forsinket tillykke med din fantastiske pige  :surprise:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille