Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Speedy fylder 4 år

Startet af lussingen, 25. Maj 2011, kl. 07:27

lussingen

I dag bliver vores søde, skøre, utilregnelige, sjove, mærkelige, kærlige og følsomme dreng Speedy 4 år.
Jeg kan slet ikke forstå, at der allerede er gået så lang tid, jeg synes jo næsten lige vi har fået ham hjem :fnis:
Der er sket meget på de 4 år!!
Vi glæder os til at fejre dig i dag. Desværre bliver det ikke med en dejlig tur, for det hader du jo :lol:
I stedet for bliver det med fangeleg i gangen, lækker mad, fine gaver og masser af opmærksomhed, en dag helt efter dit hoved.

Tillykke søde Speedy, vi håber vi får mange dejlige år med dig fremover!

Lige lidt billeder af fødselsdagsbarnet:





Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi


Lena og Peter

Dejlige Speedy..

Et stort tillykke med dagen... Jeg er helt sikker på at du vil blive forkældet i dag.. <3
:surprise:

alvin


www.fraekkefritter.dk

KariN

Stort Tillykke med dagen smukke dreng :D

Håber du får en fantastisk dag med din familie og dine venner :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


mette11

Stort tillykke med den flotte fyr. :surprise: Håber i alle får en rigtig dejlig dag og du bliver forkælet rigtig meget...men ok - det gør du da vist alle dage!  :dans:

lussingen

Tusind tak for de søde hilsner til Speedy, de er hermed givet videre.
Indtil videre har han brugt dagen på at dræbe en hel rulle bagepapir, der var altså 10 meter i  :S Men okay, han havde det virkelig sjovt :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Tillykke med dagen Speedy.

Jeg troede faktisk at du var bange for bagepapir, så du er da godt nok modig, når du sådan slår 10 meter ihjel.  :lol:
Jeg ved at du vil få en fantastisk dag sammen med din madmor og dine venner, med masser af leg og gaver.

*Nus på afstand" fra hende du ikke kan li.
Ann
Ann Hillerslev.

lille_thor

Tillykke med fødselsdagen lille ven. Håber du får en god dag :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Eliza

Tillykke med fødselsdagen Speedy.. godt du har sådan en sød madmor der helt sikkert vil forkæle dig en masse  :)
Du har altid mindet mig om min Snappi og jeg bliver bare så glad når jeg ser billeder af dig og hører om dine til tider små særheder  ;)
:tillykke: :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Tak for de søde hilsner <3

Elisabeth: særheder har han masser af, men heldigvis en lige så stor personlighed :lol:

Ann: Speedy siger han godt kan lide dig, han vil bare vise det med et lille kærligt nap 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Tillykke med din smukke dreng :)

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Kæreste Speedy...nu må du SIMPELTHEN få din mor til at spænde hjelmen...SÅ gammel er du altså slet ikke...du er sgu da bare en teenager!...Det er altså ikke mange måneder siden jeg sad ude hos Rie -i Hedehusene, og hørte om den søde Mette med den lille bitte Speedy....

Ok....Rie bor ikke længere i Hedehusene og der er sket lidt andet :lol: men det er altså IKKE længe siden nå!

TILLYKKE MED 1ÅRS dagen lille Speedy :D <3 med den store personlighed :D jeg ved din madmor har forkælet dig ud over alle grænser :D

Bawa

Tillykke med fødselsdagen, smukke Speedy <3