Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Underlig kattegrus

Startet af lille_jill, 21. Juni 2009, kl. 14:41

lille_jill

Syntes lige at jeg skulle prøve en ny form for kattegrus som er lidt bedre end det fra Spar.
I zoo zhity fandt jeg noget som hedder 'ecolitter'. Det er 100% vegetabilsk, så det sprang jeg på.
Tænkte at det var perfekt... Det er det også.. så perfekt at dyrene æder det!
Igår fandt jeg oscar siddende og gnaske på sit toliet. Tænkte, at nu var det også kaput med ham og har gået og holdt ekstra øje med ham siden.
Ordnede så lige en ny bakke til Chucky her før. Jeg kigger ned i bakken ved et tilfælde og finder.... kødbidsformede godbidder! Nu render Chucky også rundt og spiser af sin bakke. Hvad i alverden er det for en bizar idé, at proppe godbidder kattegrus?!

Er der andre som er stødt på noget lignende?


Amazing Ferret

Hvis de æder det er det nok ikke så godt at bruge det  :fnis:

Namilla

Ej det må da være en fejl! Jeg ville skrive til producenten, hvis det var mig...

Pipvig

Ja eller når det nu er købt i en butik så gå ned med den igen...

lille_jill

Men de kan jo lide godbidderne, så nu er de fleste vist spist.. Men jeg undrer mig nu stadig.

Hvordan kan jeg kontakte firmaet?

Pipvig

På deres hjemmeside er der formentlig en kundeservice ellers kan du gå ned i butikken og snakke med dem der. Om du snakker med dem i butikken eller sender en mail til dem over deres hjemmeside skulle resultatet gerne være det samme at du får en ny pose.

PiaLyng

Det lyder som et underligt slags kattegrus :S
Men jeg ville da også tage ned i butikken og/eller skrive til dem som har lavet det.

Anne

det må vre en fejl, eller ogs¨er det ikke meningen de skal spise de der kdbendsdimser?

Bawa

jeg synes det lyder meeeeeget underligt  :o
men som anne siger, kan det jo godt være det slet ikke er meningen de skal æde det?

lille_jill

Sådan troede jeg også med Oscar.. han æder jo alt det fede læs. Men Chucky er lidt kræsen og han snuppede dem ret hurtigt.

Namilla

Uanset hvad, så er det da noget underligt noget, at putte godbidder i kattegrus... at putte mad, der hvor ilderne skal skide, kan da kun være skide uhygiejnisk...
Jeg synes du skal kontakte firmaet direkte, for ellers får de det jo aldrig at vide, at du er utilfreds...
Hvis det er fordi firmaet også producerer godbidder, og gerne vil give en prøve af dem med, så skal de da putte dem i en pose inden i posen!
Eller også har der været en fejl i deres produktion, så der ved en fejl er blevet blandet godbidder i gruset...
Hvis det er med vilje, så må de havde en pokkers god grund, for det er da noget underligt noget at gøre...
Brok dig...måske får du en "erstatning"... det har jeg gjort med noget kanin-foder engang, og jeg fik en hel kasse med forskellige produkter fra firmaet...

lille_jill

Har sendt dem en mail, håber jeg! Er ikke så god til italiensk..

Namilla

Hvis du får en mail tilbage på italiensk, så vil jeg godt gøre et forsøg på at oversætte... jeg havde italiensk i 3 år i gymnasiet...det er langt væk, men måske kan jeg oversætte...

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner