Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilder han søges.

Startet af Netty, 29. November 2009, kl. 13:45

Netty

Hej. Jeg er en pige på 20 år som søge en ilder.. Jeg har haft ilder før, men min kære lille Ludwig nåede desværre at få kræft...:( nu har jeg så fået mod på igen at prøve, men en ilder i hjemmet.. så hvis nogle af jer ved hvor jeg skal søge eller har en ilder der mangler et godt blivende hjem. må i meget gerne skrive.

MVH Jeanett

cmkh

Hejsa

Hved godt den ikke er en Han... men har en lille hun ilder jeg detsværer skal af med vis det var noget

Netty

kunne du måske sende nogle billeder af hende med lidt tekst?

cmkh

#3

Bawa


Netty

har prøvet at kigge der.. men søger også en der er lidt tætter på mig.. eks. på fyn.

tzari

www.phoenix-ferret.info Jeg har kuld planlagt næste år og bor i odense hvis en hvalp kunne friste kan du sende en pm så vi kan finde ud af om min linie passer med dine behov og krav  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

Jeg ved godt du har skrevet i voksen. men jeg kender en der har hvalp.. han er 11 uger standard med 1 vac og chip. Han koster 1500 kr. hvis du er interesseret er du mere end velkommen til at skrive en personlig besked. Han er fra opdrætter.

Der medfølger:
fodder, lille gave, og cd med billeder fra opvækst. og så er chippen og vaccinen jo betalt.

Vh. Marianne