Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvordan ser din salgsanonce ud ?

Startet af Winther Ilderen, 29. December 2009, kl. 23:03

Winther Ilderen

Sælges

Lille sort hun djævel med sorte tænder ( Stort tyggegummi forbrug og drikker også )
udemærket muskulatur, 3 ben det ene mistet i en græsslåmaskine.
Har husdyr i pelsen og kommer ikke når man kalder.

Start bud 10.000 så vær hurtig


Lena og Peter

 :lol:   Vi starter med kr. 10.000,-

Så ligner hun jo resten af flokken...

Winther Ilderen

Ingen højere bud end Lena og Peters ?

Winther Ilderen

Pokkers glemte også og skrive hun kun vil spise ens fingre når de sidder på hånden

Cille

Har ikke højre bud,men en femmer må da være nok.
En 10 fordi du selv lavede annoncen :)

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Tazz

Vil også sætte min annonce ind her. :
Jeg har et monster, en rigtig rundkørsel af alle mulige sjove dyrearter.
Moren er blanding af: Ilder, alm huskat, en lille smule dansk svensk gårdhund, og så lidt undulat.
Faren er blanding af: Pitt bull, dværgged, ræv og en snert af lidt kongeboa.

Der kan skaffes stamtavle på dyret.
Det er en hermafrodit.
Den må kun fodres med levende børn under 4 år. Helst så rene som muligt.
Forældrene kan ikke ses, da de åd hele familien der hvor de var i pleje, derfor mente vi det var bedst at skyde dem begge.
Der skrives kontrakt, hvori der bl.a vil komme til at stå, at dyret på ingen måder nogensinde kan komme tilbage til opdrætter (undertegnede)
Kan evt sendes i et brev med posten, dette kræver dog at man selv betaler fragt, og sørger for at sikre sin postkasse, evt brevsprække, så dyret på ingen måde kan komme ud andet end når du selv lukker den ud.
Den kommer ikke når man kalder, tisser altid indenfor i huset, og overfalder dig helst mens du sover.


Prisen er ca. 500.000, men kan dog forhandles til rette hjem :)

Tazz

Citat fra: Tazz Dato 30. December 2009, kl. 02:51
Vil også sætte min annonce ind her. :
Jeg har et monster, en rigtig rundkørsel af alle mulige sjove dyrearter.
Moren er blanding af: Ilder, alm huskat, en lille smule dansk svensk gårdhund, og så lidt undulat.
Faren er blanding af: Pitt bull, dværgged, ræv og en snert af lidt kongeboa.

Der kan skaffes stamtavle på dyret.
Det er en hermafrodit.
Den må kun fodres med levende børn under 4 år. Helst så rene som muligt.
Forældrene kan ikke ses, da de åd hele familien der hvor de var i pleje, derfor mente vi det var bedst at skyde dem begge.
Der skrives kontrakt, hvori der bl.a vil komme til at stå, at dyret på ingen måder nogensinde kan komme tilbage til opdrætter (undertegnede)
Kan evt sendes i et brev med posten, dette kræver dog at man selv betaler fragt, og sørger for at sikre sin postkasse, evt brevsprække, så dyret på ingen måde kan komme ud andet end når du selv lukker den ud.
Den kommer ikke når man kalder, tisser altid indenfor i huset, og overfalder dig helst mens du sover.


Prisen er ca. 500.000, men kan dog forhandles til rette hjem :)

Så man kan se hvor de forskellige gener fra forældrene træder ind, har jeg skrevet en lille note.. :D