Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

DEJLIG ILDER SØGES :)

Startet af laerke9, 6. Februar 2010, kl. 01:56

laerke9

Hej alle

Så er kæresten og jeg faldet til i vores nye lejlighed og er klar til at få et til medlem til husstanden...
Vi er nye som ilder ejere, men kommer begge fra hjem hvor dyr er en stor del af familien og har stor kærlighed, men også respekt for dyr.

Det er dog mig der har mest forstand på ildere (selvom jeg dog aldrig har eget en) og har jeg brugt megen tid og kræfter på at sætte mig inde i deres adfær, pas- og plejning.


VI SØGER:
Det vi søger er en rigtig dejlig hyggetrold :) en med et dejligt temperament og som har bid- og bakketræningen i orden. Uheld og nap kan ske for selv den bedste, hvilket der  selvfølgelig er plads til.
Vi søger en ilder der er er kælen kan lide at putte og være i hænder, men uden at være dovn. Vi er selv unge og vil selvfølgelig også gern kunne lege med vores fremtidige guldklump.
Jeg er personlig meget glad for mørke typer, tydelig maske eller aftegn, men dette er på ingen måde et krav. Det vigtigeste vil til hver en tid være at vi klikker godt med dyret.
Vaccination skal selvfølgelig være iorden.


Vi er ikke interesseret i avl og vil derfor nok få kastereret eller steriliseret ilderen, hvis dette selvfølgelig ikke allerede er fortaget.
DVS vi er åbne for både hvalpe og voksne de skal bare være tilegnet førstegangskøbere.

Ilderen kommer til at skulle være indeilder men vi har god plads til at have den ude så meget som muligt og bor lige over for en park hvor vi kan komme ud.

Vi bor i Roskilde C og søger derfor helst en ilder på sjælland/falster/lolland.

Alt udstyr haves.

pris max 2000 kr

Kontakt 50948694, laerke.nykjaer.johansen@gmail.com/limefrugt@yahoo.dk eller PB


MVH Lærke og Anias

Tazz

Nu kender jeg ikke lige nogen der har en begynder ilder til salg lige pt..

Men er simpelthen nødt til at sige....

Hold da k*ft hvor er det godt at se en der har sat sig så godt ind i hvilket dyr man vil ha :)
Det lyder til at du har godt styr på det, og ved hvad du søger ;)

Thumps up til dig :)
Og held og lykke med din søgning :D

laerke9

ej det er jeg bare så glad for at få af vide! Jeg glæder mig bare så meget til at komme igang med det hele! Jeg har ville det her i så mange år så jeg har jo i den tid sat mig rigtig meget ind i sagerne!

jeg har også glemt at skrive at jeg genre vil have mere end en, da jeg sys det er bedst for dyret, men jeg havde tænkt mig at starte med en, og når vi så er blevet rigtig trygge sammen, vil anskaffe os en til :)
det kunne være rigtig fedt hvis vi ku finde to fra samme avler og som var vandt til at gå sammen så, men at vi vil kunne købe dem over et forskudt tidsrum. Mere så vi ikke for problemer med sammenføring osv ;)'

men tusind tak!

Bawa

dba.dk er der en del ildere til salg lige nu. har du prøvet at kigge der? :)
ellers er der jo også dyrenettet.dk og guloggratis.dk


Tazz

Citat fra: laerke9 Dato  7. Februar 2010, kl. 14:22
ej det er jeg bare så glad for at få af vide! Jeg glæder mig bare så meget til at komme igang med det hele! Jeg har ville det her i så mange år så jeg har jo i den tid sat mig rigtig meget ind i sagerne!

jeg har også glemt at skrive at jeg genre vil have mere end en, da jeg sys det er bedst for dyret, men jeg havde tænkt mig at starte med en, og når vi så er blevet rigtig trygge sammen, vil anskaffe os en til :)
det kunne være rigtig fedt hvis vi ku finde to fra samme avler og som var vandt til at gå sammen så, men at vi vil kunne købe dem over et forskudt tidsrum. Mere så vi ikke for problemer med sammenføring osv ;)'

men tusind tak!

Jamen det var da så lidt :)