Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ny kammerat søges.

Startet af Lillefix, 12. Februar 2010, kl. 14:06

Lillefix

Det er med tårer i øjnene, at jeg skriver dette indlæg.

Min kæreste og jeg har købt hus, som vi overtager her den 1. marts. Planen var, at vi til sommer skulle bygge et stooort udendørs anlæg til mine to totter, Remo og Pomfritte, og muligvis anskaffe en ilder eller to mere.

Desværre nåede Pomfritte aldrig at opleve det nye bur, da hun i nat er sovet stille ind. Jeg har haft hende siden hun var hvalp (for godt 5 år siden), og guderne skal vide at jeg savner hende helt afsindigt allerede

Men Remo skal naturligvis have det udendørsbur jeg har lovet ham, og et par nye legekammerater er et must. Remo er en glad og frisk dreng på knapt 3 år, og jeg er sikker på at han vil elske sine nye venner. Han har aldrig været agressiv el.lign.

Så søger du nyt hjem til en eller flere ildere, så står jeg gerne til rådighed som adoptivmor/køber. Køn, alder, farve o.s.v. er mig ligegyldigt. Bare det er søde og nogenlunde tamme ildere, og at de er neutraliserede.

M.v.h. Julie

Jeg kan kontaktes på mail: lillefix83@hotmail.com

Sølvsten

R.I.P Pommesfrites

Hvis der går for lang tid inden Remo får sig en ven er han være velkommen til at komme og lege med mine totter.