Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Farvel min smukke dreng

Startet af Amazing Ferret, 21. April 2010, kl. 16:13

FerretParadise

Åh nej altså...  Kondolerer. :'( :'(
Ann Hillerslev.

CarinaNielsen

R.i.p Milos. Du som var far til mine to vidunderlige ildere. :) kan se jerry ligner dig på en prik, og jeg ved du altid vil leve videre i dine hvalpe. Håber du hygger dig på den anden side af regnbuen.
Basserne fra Herning. :)

Amazing Ferret

Tak

Carina - tak for de søde ord <3

CarinaNielsen

Citat fra: Amazing Ferret Dato 21. April 2010, kl. 19:25
Tak

Carina - tak for de søde ord <3

Selv tak.. Jerry og montana har også været mutte i dag, så nu ved jeg hvorfor.  :'( :( :'(
Igen R.I.P Milos
Basserne fra Herning. :)

Metnil

Åh ha, det er virkelig hårdt at læse! Må da også se mig nødsaget til at fælde en tåre for den dejlige dreng! Han har altid været en af mine yndlingsdyr af dine ingen tvivl.. Han var/er den smukkeste dreng jeg nogensinde har set og han tog jo bare en med storm med sit charmerende og kærlige væsen!

Åh ha ingen tvivl om at han vil blive savnet! Du må skrive eller ringe hvis du har brug for noget Erika! - Knus og kram

RIP Milos.. <3

Amazing Ferret

Citat fra: Metnil Dato 21. April 2010, kl. 19:47
Åh ha, det er virkelig hårdt at læse! Må da også se mig nødsaget til at fælde en tåre for den dejlige dreng! Han har altid været en af mine yndlingsdyr af dine ingen tvivl.. Han var/er den smukkeste dreng jeg nogensinde har set og han tog jo bare en med storm med sit charmerende og kærlige væsen!

Åh ha ingen tvivl om at han vil blive savnet! Du må skrive eller ringe hvis du har brug for noget Erika! - Knus og kram

RIP Milos.. <3

Tak søde <3

KariN

Kondolerer mange gange Erika :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua


Vh. Marianne

Amazing Ferret


Mustela

Åh nej  :( Det gør mig meget ondt at høre. Håber han har det godt nu.

Mange tanker herfra til dig Erika.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Amazing Ferret


Mustela

Citat fra: Amazing Ferret Dato 23. April 2010, kl. 13:07
Tak Katrine

Selv tak. Det er sgu ikk noget der er rart at gennemgå... Hverken for dig eller ham :( Men han har fred nu.....................

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

NemoToft


Lena og Peter

Vi kondolerer... Det er godt nok en hård tid for dig, Erika... :(

Amazing Ferret

Tak....ja jeg kunne godt bruge lidt held