Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dejlig pige til salg

Startet af Thorning, 5. Juli 2010, kl. 17:34

Thorning

Navn: Dorah

køn: Hun (Er neutraliseret)

Alder: Hun er født d.20 april 2008

Farve: standart men bliver meget mørk i vinterperioden samt har lidt angora i sig rigtig lille uldtot til vinter 

Bakketrænet & bidetrænet ( Hun kan godt finde på at bide i tær! synes hun er sjovt  dog stopper hun ved et nej )

Temperament: Meget sød og legesyg

Hun har fået sin 1års vaccine

Pris ide. 800kr

Hvor hun oprindeligt er fra: Hun kommer fra opdrætter Ilderfryd

Hun har stamtavle kan ses inde på ilderfryd.dk under d-kuld

Vi bor i Holbæk 4300 kan kontaktes på mail Thorning0304Hotmail.com eller tlf 31727429 efter kl 18 i hverdage.

Hun har altid været alene så er villig til hun kommer på prøve til at starte med så i lige kan se det an

Hun kan ikke med katte har nemlig selv 2 og det går ikke

Og går meget op i hun kommer et godt sted hen så vil forbeholde mig retten til at takke nej hvis jeg kommer ud et sted jeg ikke synes hun skal til (kommer ud med hende)

Sælger fordi jeg ikke har tid til hende :'( hvilket gør meget ondt derfor jeg gåe så meget op i hun får det godt det nye sted




Thorning

Kan sende billedere til mail hvis det ønskes og er villig til at gå lidt ned i pris
vil bare så gerne finde hende et nyt hjem  :(

Malene

Billeder er en god idé :)
Du kan sende dem til mig på mail@malene.nu, så kan jeg sætte dem ind i tråden for dig.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Thorning


Barky

Held og lykke med at finde et hjem til hende... :) Hun ser rigtig dejlig ud.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Thorning

Prisen er sat ned til 400 kr og kommer selvfølgelig med hende  :)

slet ingen ??

hun er virkelig dejlig og virkelig sjov man kan godt bruge nogle timer bar på a se hende tosse rundt

NannaMB

Hun er godt nok skøn.

Gid det var tættere på :D

Julbert

Hvis jeg ikke boede så langt fra (og kunne tvinge armen om på min kæreste for at få lov), så kunne jeg nu nok finde på at kigge lidt efter hende - hun ser skøn ud :)

Thorning


NannaMB

Nøøj jeg overvejer sku næsten at tage færgen :D

Thorning

Har en man/fyr der har skrevet på hende så hun kommer på prøve i næste uge så håber det går godt :D ellers kommer hun ind igen

Thorning

ved ikke lige hvordan jeg lukker tråden?

Søger ilder (Blaster)

Er hun 100% afsat? :) Ellers er jeg meget interesseret. Han en venlig kastrat på 2 der søger en legekammerat