Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Thlayli...min lille sorte diamant..

Startet af AlisVolatPropiis, 2. August 2010, kl. 01:28

AlisVolatPropiis

Min smukke dejlige Thlayli måtte også stå model idag...både til billeder og en meget stolt avler...der konstant truede og truer med at hugge ham tilbage.... :X

Billeder af Julia Keil Beck








Min smukke dejlige søde nussedreng, med den stille dybsindige væremåde (for det meste) og de store smukke grønne øjne jeg bare kan svømme væk i... <3


cibatuchsi

som avler ville jeg også gøre alt for at stjæle ham tilbage ;)
han er bare lækker

Barky

Citat fra: cibatuchsi Dato  2. August 2010, kl. 01:31
som avler ville jeg også gøre alt for at stjæle ham tilbage ;)
han er bare lækker

Min pointe!! Hun ved ikke at hun kun skrev under på en udlånings kontrakt dengang... Nu er den altså snart udløbet!!! Jeg insisterer!!!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


Shamua


Vh. Marianne

FerretParadise

Han ser altså så blid og god ud.  :)
Dejlige billeder.
Ann Hillerslev.

lussingen

Han har et helt bedårende ansigt. Ja, jeg forstår også godt hvorfor Julia insisterer på at han kun var til låns... Smuksak
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

#7
Hold da op han er smuk

AlisVolatPropiis

#8
Han er ikke til låns...han er MIN...og ingen får ham -nogensinde! min kloge kælne dejlige dreng :D

Og tark skal i have, jeg synes selv han er så vidunderlig...men det ved i jo.....mødre og deres børn *eyeroll* :lol:

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. August 2010, kl. 22:25
Han er ikke til låns...han er MIN...og ingen får ham -nogensinde! min kloge kælne dejlige dreng :D

åhhh man skal altså dele har din mor aldrig lært dig det

AlisVolatPropiis

Min mor er pædagog....self har hun det....-det er min stedfar og far iøvrigt også....hvilket bare afgør det definitivt.... :P -jeg ER udenfor pædagogisk rækkevidde :P

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. August 2010, kl. 22:27
Min mor er pædagog....self har hun det....-det er min stedfar og far iøvrigt også....hvilket bare afgør det definitivt.... :P -jeg ER udenfor pædagogisk rækkevidde :P
griner. barre vent du kommer til at sidde på gulvet her og lege med biler og lego når du kommer. ;)
tager du ham med på lørdag? (for så glemmer vi lige han står i bilen når vi sætter dig af)

AlisVolatPropiis

Haha nej *G* jeg har altså på INGEN måde arvet nogle pædagogiske evner o.O børn skræmmer mig o.O og desuden er mine forældre alle tre, indenfor special området :P

Og nej ville nok have taget Melpomene med, men de er jo med dårlig mave...så vil ikke risikere at smitte nogen...selvom det er langt bedre idag
:D

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. August 2010, kl. 22:41
Haha nej *G* jeg har altså på INGEN måde arvet nogle pædagogiske evner o.O børn skræmmer mig o.O og desuden er mine forældre alle tre, indenfor special området :P

Og nej ville nok have taget Melpomene med, men de er jo med dårlig mave...så vil ikke risikere at smitte nogen...selvom det er langt bedre idag
:D
det kan jeg godt forstå. ;)  men øv da...hihi

NannaMB