Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lucifer min egen :'(

Startet af Avataren1, 10. August 2010, kl. 23:47

Stubba

Jeg kondolere mange gange! Og føler med dig. Det er slet ikke retfærdigt at I kun havde 3 måneder sammen - slet ikke!

Men nu er han et sted, hvor han har det godt. Og render rundt og leger med en masse andre ildere.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Mustela

Kondolerer mange gange  :(

R.I.P

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

AlisVolatPropiis

Kondolerer...hvor er det dog skrækkeligt....

Avataren1

det viste sig efter obduktion at han havde haft en tumor i længere tid som endelig tog fat. Dyrlægen jeg er hos sagde med stor selvsikkerhed at han mente bestemt det var ikke noget der kom efter jeg havde købt ham. Så Den tidligere ejer hvilket jeg gerne giver navn osv på via pm. solgte mig en ilder med gigt i bagpartiet og kræft/tumor. med hendes egne ord på hjemmesiden "Aldrig haft en sygedag" Jeg tror ikke på hende da hun havde to andre ildere og det kunne ses at han gik mere usikkert på bagpartiet. og grunden til at jeg gerne vil informere om det er at hun inden jeg fik ham parrede ham med hendes to andre ildere. den ene er tilbage hos dens tidligere ejer og den anden kender jeg ikke skæbnen på.