Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ilder til salg!

Startet af Sofus2005, 14. September 2010, kl. 23:07

Sofus2005

Jeg har en ilder, som vil blive glad for et nyt aktivt hjem.
Jeg kan desværre ikke have ham mere, da jeg lige er flyttet hjemmefra og har taget ham med. Men min lejligheden er ikke særlig stor og derfor ikke praktisk til sådan et dyr. Plus min kæreste kan ikke tåle ham, har vi så senere fundet ud af.

Han er 5 år og hedder Sofus.

Han er meget legesyg og elsker at "slås". Han er en meget glad ilder. Han er kastreret og rigtig sød og kærlig.
Stort bur, madståle, vanddunk, rør som sidder i buret (så han kan komme op til øverste etage), hængekøje og ilderbakke, følger med i prisen. - 2000kr.

I skal selv komme og hente ham, da jeg på ingen måde har mulighed for selv at transpotere ham.

Skriv eller ring på 22845964

I må meget gerne også henvender jer her, hvis I er interesseret!


MCi2

Jeg hader dig for at bo i Ålborg D:

Den er lige alt det vi mangler. Men ja.. København og Ålborg er langt fra hinanden :/

Sofus2005

Neej, det er en længere gåtur :(
Er jeg squ ked af :(
Soorryy.

MCi2

Citat fra: Sofus2005 Dato 14. September 2010, kl. 23:11
Neej, det er en længere gåtur :(
Er jeg squ ked af :(
Soorryy.

Orh ha da. Vær ikke ked af det. Det er mere dig og din lille pusser jeg er ked af det over.
Håber i finder det dejligste hjem til den!  <3

cmkh

#4
vis det kan hjælpe, skal jeg til sjælland I denne here weekend. og kan nok godt have ham med. Kommer self and på hvor maget hans ting fylder.
Og om det kan passe med jeg kan hente ham om formiddag. (torsdag inden kl 12 eller fradag inden kl 13.30) Da jeg arbejder og ikke har tid om aften

AnneME


Mustela

#6
Citat fra: AnneME Dato 15. September 2010, kl. 06:30
er han kasteret?  :-$

Han er kastreret og rigtig sød og kærlig.. Så ja, det er han ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

AnneME

ja, ups  :-$ det røg lige ud igen  :lol: :lol:

Anne

lukker øjnenen og smutter ud af tråden igen

Stephanie

Citat fra: cmkh Dato 15. September 2010, kl. 02:06
vis det kan hjælpe, skal jeg til sjælland I denne here weekend. og kan nok godt have ham med. Kommer self and på hvor maget hans ting fylder.
Og om det kan passe med jeg kan hente ham om formiddag. (torsdag inden kl 12 eller fradag inden kl 13.30) Da jeg arbejder og ikke har tid om aften

Er det for MCi2 at du vil køre? Har du læst denne tråd?

http://ferretopia.eu/index.php?topic=4246.msg67991;topicseen#msg67991

Som jeg læser den tråd, så er der stor risiko for at ilderen ryger videre hvis hundene ikke kan lide ham, og så ser det ud til at Sofus har en forkert farve efter hundenes smag.

Som jeg læser den tråd så er der risiko for at ilderen bliver

AnneME

ja, god ide med at infomere ham, havde jeg slet ik tænkt over :)

Stephanie

Citat fra: Stephanie Dato 15. September 2010, kl. 20:34
Citat fra: cmkh Dato 15. September 2010, kl. 02:06
vis det kan hjælpe, skal jeg til sjælland I denne here weekend. og kan nok godt have ham med. Kommer self and på hvor maget hans ting fylder.
Og om det kan passe med jeg kan hente ham om formiddag. (torsdag inden kl 12 eller fradag inden kl 13.30) Da jeg arbejder og ikke har tid om aften

Er det for MCi2 at du vil køre? Har du læst denne tråd?

http://ferretopia.eu/index.php?topic=4246.msg67991;topicseen#msg67991

Som jeg læser den tråd, så er der stor risiko for at ilderen ryger videre hvis hundene ikke kan lide ham, og så ser det ud til at Sofus har en forkert farve efter hundenes smag.

r

Agger

Sofus2005

:ot:
Håber du har læst det indlæg der har været med MCi2.
Hun er nok ikke den "bedste" køber du kan finde.. (sorry for O.T.)

Har du lagt en annonce ind på DBA, Degulesider og dyrenettet også? på dyrenettet er der ofte seriøse købere, og ofte også nogen som søger en kammerat til deres ilder basse :)

Held og lykke med salget.

Sofus2005

Jeg har faktisk næsten solgt ham :)
Det gik stærk, men han er nu også rigtig dejlig !
- så det overrasker mig ikk :)

FerretParadise

#14
Hvis det er til MCi2, så synes jeg du skulle annulerer salget, og ikke udleverer ilderen til hende.
Han ryger jo bare videre, han har jo den "forkerte" farve, efter hundenes mening. :X
Ann Hillerslev.