Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ego - han - standart - kastereret - 2½ år.

Startet af NannaMB, 25. September 2010, kl. 18:38

NannaMB

Jeg bliver desværre nød til at gå af med min elskede dreng for jeg kan ikke give ham det optimalt lige nu.

Han er en sød og dejlig ilder, altid frisk på at lege.
Han er bidetrænet og bakketrænet.
Omkring bidetrænet kan han dog godt finde på at nappe en i tærene i leg.

Han er 2½ år og er kasterreret.
Han ligger i vægtgrænsen 900 gr. - 1 kg.

Han er meget frisk anlagt og der skal meget til at køre ham træt.

Der medfølger alle hans ting med,
Bur, sele, halsbånd, bakke, vanddunk, madskål. Og hans pivdyr som han elsker.
Jeg er så ked af jeg ikke har tiden til at kunne give ham det optimalt - så jeg bliver nød til at sælge ham.



Link til billed af hans bur.
http://img709.imageshack.us/img709/7392/att00038.jpg]http://img709.imageshack.us/img709/7392/att00038.jpg
Hans bur, som er spec lavet så han ikke kan flytte rundt med bakken.


Ego sælges for 1000 kr.
Dette skal dog siges at det ikke er prisen der er det vigtigste.

Sælges kun til godt blivende hjem med forstand på ildere.
Kontakt på 289 284 55

AnneME

hvor er han smuk! håber du finder et godt hjem

jean08

Du kan ikke give ham det optimalt lige nu, men har du overvejet hvis du kan senere engang, at få ham passet, så du engang kan få ham tilbage ?
Nu ved jeg ikke om det er udgifterne der er problemet, men ellers kunne du jo give et fast beløb til en hver måned, så han stadig er din, men bare bliver passet ..

AnneME

vi vil sagtens kunne passe ham? silkeborg er da ik for langt væk fra århus. tror ik du behøver at give mere end 50-100 om måned (ved ik hvad den normale udgift er hos andre :) )

NannaMB

Jeg bliver desværre helt nød til at gå af med ham også fordi han ikke kan sammen med min hund.

ZyferMarcail

ej hvor er han smuk hvor ville jeg ønske jeg havde kendskab til ilder men er stadig på jagt efter den første ilder i mit liv så det kan man ikke kalde kendskab til dem =(