Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mine to elskede standart tøser er tilsalg.

Startet af Puttegøj, 10. Oktober 2010, kl. 14:30

Puttegøj

Jeg har desværre måtte erkende at jeg ikke har tid til mine to så dejlige tøser mere.
- da jeg nu er igang med uddannelse, men ønsker stadig det bedste for dem!

Først vil jeg gerne sige at de sælges kun samlet da de har levet hele livet sammen og vil ikke have de skal skilles nu !
De er begge sterriliseret, har tavle og vacc.

Elmira og Elvira er to dejlige tøser! De er standart , dog er Elmira lidt lysere - hvilket kommer fra hendes mor :)
De kommer fra ilderfryd's E-Kuld.

Elmira er den stille og rolige af dem , men stadig med krudt bag i. Hun elsker at gøre sig til og lægge sig foran fødderne på folk så de rigtig kan se hende.
Hun er en lille pige, ligesom hendes søster.

Elvira er en rigtig lille balademager! og hvis man ikke ser hende når man kommer gående kan hun godt finde på at give et bid i foden (dog ikke hårdt) Hun har altid krudt i røven og har virkelig svært med at sidde stille. Men hun er rigtig kærlig ellers og elsker at blive leget med ! :D (gør søster også)

__________________________

Desværre er begge ildere ikke altid så gode til at ramme deres kattebakke, da der nogen gange er lidt langt og de ikke kan nå hele vejen der over  ;)

De er omkring 2 år.
- Har ikke nogen pris på dem , da det er vigtigere for mig at de får et godt hjem!

I er velkommen til at skrive til min mail : Charlotte-ak@hotmail.com . hvis i vil vide mere 
(kan sende billeder over mail)
Hilsen Charlotte 

janALDI

det er godt nok ærgeligt du skal af med dem :(
jeg tror det ville være godt med nogle billeder af dem måske :)



Puttegøj

Da jeg ikke har helt styr på denne hjemme side kan jeg ikke finde ud af at lægge billeder ind , men kan sende over mail hvis det er ?

Puttegøj

#4
Har prøvet at oploade et så nu må vi se



Det er Elvira til venstre og Mira til højre :D

cibatuchsi


Puttegøj

*OBS*

Måske lidt forkert formuleret i teksten! Giver dem ikke bare væk , men er åben for bud . har en pris ide på omkring 1000 pr. styk ? Ellers byd !
Et bur kan medfølge, dog en lille mer' pris :)

Lena og Peter

Vi håber du finder et godt hjem til dem.. De se virkelig ud til at være nogle dejlige tøser...  :)

FerretParadise

Det er jo to hvalpe efter min Cyrill.

Håber du finder et godt og blivende hjem til dem. ;)
Ann Hillerslev.