Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

En albino han.

Startet af Stubba, 26. November 2010, kl. 20:40

Stubba

Jeg vil høre om der er nogen der kunne være interesseret i en albino han?

Jeg blev kontaktet af vores nabo (en dyrhandel - rolig, i skal ikke stejle! :P) som havde haft en kunde inde, som havde spurgt om han solgte ildere. Han sagde at han vidste vi havde ildere, så han ville spørge os. Men Claus stejler og siger NEJ! så derfor tænker jeg, om der er nogle der kunne være interesseret?

Jeg ved ikke så meget om ham endnu - men skal over og snakke med dyrhandleren i morgen om ham. Men altså, det jeg ved er .. Det er en han. Han sælges fordi ejer har 3 hunde også, som ikke kan sammen, og han synes det er synd for ilderen - derfor søges et nyt hjem til ham.

Jeg ved ikke noget om vacciner eller om han koster noget endnu, men det finder jeg ud af i morgen. Ville bare høre om der var nogle der ville være interesseret - for så vil jeg lægge et ord ind for jer i morgen :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Slet ingen, der ville kunne have plads til en lille mere? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

For at jeg evt. kunne være interesseret skulle jeg vide:
Alder
Oprindelse, helsestatistik
Temperament

Tror også det er det andre ville vide mere om...

Eliza

Det er jo lidt svært at sige ja til noget man ikke helt ved hvad er.. men ellers så foreslå ham at sætte den til salg herinde..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stubba

Jamen det var også mere bare, om der var nogle der kunne have interesse. Han var der selvfølgelig ikke idag, så snakker lige med ham mandag.

Men selvfølgelig regner jeg da heller ikke med at nogle siger "jatak" .. men at folk gerne vil høre mere :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Trashstar

Hvis ikke den er solgt vil jeg gerne have info :) ?

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!